insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Ασφαλιστικό e-shop – Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Εισαγωγή

“Η άνοδος του ασφαλιστικού ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αναστατώσει τον παραδοσιακό ασφαλιστικό κλάδο, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τον ρόλο των πρακτόρων στη διαδικασία αγοράς. “

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Μιλάμε για insurTech

Η τακτική σας ενημέρωση για Επιχειρηματικές ΙΔΕΕΣ και καινοτομία insurTech

Η Νέα κανονικότητα στον ασφαλιστικό κλάδο

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η αυξανόμενη επικράτηση των διαδικτυακών απ’ ευθείας ασφαλιστικών πωλήσεων βάζει τους πράκτορες εκτός παιχνιδιού, ενώ άλλοι το βλέπουν ως μια μεγάλη ευκαιρία για τους διαμεσολαβητές να προσαρμοστούν και να αναπτυχθούν στο νέο ψηφιακό τοπίο. Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε και τις δύο πλευρές της συζήτησης και θα εξετάσουμε το μέλλον του ασφαλιστικού ηλεκτρονικού εμπορίου και τον ρόλο των αντιπροσώπων.

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Επιχείρημα #1: Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού

Ένα από τα κύρια επιχειρήματα όσων ισχυρίζονται ότι οι πράκτορες  βρίσκονται εκτός παιχνιδιού στο Νέο τοπίο του ασφαλιστικού ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η αυξανόμενη επικράτηση των διαδικτυακών πωλήσεων. Καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες στρέφονται στο διαδίκτυο για να αγοράσουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί πράκτορες δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να ανταγωνιστούν την direct πώληση. Οι διαδικτυακοί πάροχοι ασφάλισης μπορούν να προσφέρουν υποθετικά χαμηλότερες τιμές στα retail προϊόντα, ταχύτερη υποθετικά εξυπηρέτηση, εξαιρετική εμπειρία και πιο βολικές αγοραστικές εμπειρίες από τους παραδοσιακούς πράκτορες, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τους παραδοσιακούς πράκτορες να συμβαδίζουν.

Ένα άλλο επιχείρημα για το ότι οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού από την μεταβαλλόμενη φύση της συμπεριφοράς των πελατών. Οι σημερινοί πελάτες είναι πιο γνώστες της τεχνολογίας και ανεξάρτητοι από ποτέ, με αυξανόμενη προτίμηση για self-service και τις ψηφιακές λύσεις. Αυτό οδήγησε σε μια στροφή από τα παραδοσιακά κανάλια πωλήσεων, όπως οι προσωπικές συναντήσεις με αντιπροσώπους, και προς τις διαδικτυακές πύλες πωλήσεων και αυτοεξυπηρέτησης.
Τέλος, το επιχείρημα ότι οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού λαμβάνει επίσης υπόψη τις αυξανόμενες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και του αυτοματισμού. Καθώς αυτές οι τεχνολογίες γίνονται πιο προηγμένες, έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν πολλές από τις λειτουργίες που εκτελούν οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί πράκτορες, συμπεριλαμβανομένης της ανάληψης συμβολαίων και του χειρισμού των απαιτήσεων.

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

On Line Αγορά

Μετατρέψτε την ιστοσελίδα σας σε On Line πωλητή, χρησιμοποιώντας τη δύναμη του insurTech.

Επιχείρημα #2: Η μεγάλη ευκαιρία για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάζει το ασφαλιστικό ηλεκτρονικό εμπόριο, εμείς στο Ψηφιακό οικοσύστημα insTech υποστηρίζουμε ότι αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για τους πράκτορες να προσαρμοστούν και να αναπτυχθούν στο νέο ψηφιακό τοπίο και με την βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης (Agentic AI). Ένα από τα βασικά επιχειρήματα για αυτό είναι ο ρόλος που μπορούν να παίξουν οι πράκτορες στην παροχή εξατομικευμένων συμβουλών και καθοδήγησης στους πελάτες. Ενώ οι διαδικτυακοί Πάροχοι direct ασφάλισης μπορούν να προσφέρουν χαμηλές τιμές και ευκολία, συχνά υπολείπονται όσον αφορά την παροχή εξατομικευμένης υποστήριξης και συμβουλών που χρειάζονται οι πελάτες για να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Ένα άλλο επιχείρημα για τους πράκτορες ως μεγάλη ευκαιρία είναι η αυξανόμενη σημασία της οικοδόμησης σχέσεων στον ασφαλιστικό κλάδο. Ενώ τα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων μπορεί να είναι αποτελεσματικά και βολικά, συχνά τους λείπει η ανθρώπινη επαφή που είναι τόσο σημαντική για τη δημιουργία μόνιμων σχέσεων με τους πελάτες. Αξιοποιώντας τις διαπροσωπικές τους δεξιότητες και τις τοπικές γνώσεις τους, οι διαμεσολαβητές μπορούν να προσφέρουν μια μοναδική πρόταση αξίας που τους ξεχωρίζει από τους διαδικτυακούς παρόχους ασφάλισης.
Τέλος, το επιχείρημα για τους πράκτορες ως μεγάλη ευκαιρία λαμβάνει επίσης υπόψη την αυξανόμενη πολυπλοκότητα των ασφαλιστικών προϊόντων και την ανάγκη για συμβουλές ειδικών. Καθώς τα ασφαλιστικά προϊόντα γίνονται πιο περίπλοκα και οι πελάτες ανησυχούν περισσότερο για τη διαχείριση κινδύνου, ο ρόλος του ασφαλιστικού πράκτορα ως ειδικού συμβούλου γίνεται ολοένα και πιο σημαντικός. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για ασφαλιστικά προϊόντα υψηλής αξίας, όπως η ασφάλεια ζωής, η εμπορική και η ασφάλιση ευθυνών, όπου οι πελάτες χρειάζονται υψηλό βαθμό εξατομικευμένης προσοχής και καθοδήγησης από ειδικούς.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ

Αναπτύξτε την επιχείρηση σας μ' ένα Οικοσύστημα

Είτε θέλετε να πουλάτε προϊόντα στο κατάστημα σας είτε σε όλο τον κόσμο, έχουμε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε.

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Σύνοψη

Ποιο είναι, λοιπόν, το μέλλον του ασφαλιστικού ηλεκτρονικού εμπορίου και ο ρόλος των πρακτόρων; Η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει μια απάντηση που να ταιριάζει σε όλους. Ενώ είναι σαφές ότι τα κανάλια διαδικτυακών πωλήσεων αυξάνονται σε δημοτικότητα, ο ρόλος του ασφαλιστικού πράκτορα δεν θα εξαφανιστεί σύντομα. Αντίθετα, στο μέλλον θα είναι ένας συνδυασμός παραδοσιακών καναλιών πωλήσεων και ψηφιακών λύσεων, με αντιπροσώπους να προσαρμόζονται στο μεταβαλλόμενο τοπίο παρέχοντας εξατομικευμένες συμβουλές και καθοδήγηση στους πελάτες.

“Οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, για να ξεπεράσουν το απαιτούμενο κόστος, μπορούν να αξιοποιήσουν οικοσυστήματα ψηφιακής πλατφόρμας για να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες και νέες ροές εσόδων. Κατανοώντας καλύτερα τη δυναμική και του τρόπου λειτουργίας οικοσυστημάτων και συμμετέχοντες σ’ αυτά θα είστε ενήμεροι στον συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο με την βοήθεια της τεχνολογίας Agent AI (Τεχνητής Νοημοσύνης).

Τελικά, το κλειδί της επιτυχίας για τους πράκτορες στο τοπίο του ασφαλιστικού ηλεκτρονικού εμπορίου θα είναι η ικανότητά τους να αγκαλιάζουν την τεχνολογία μέσω κόμβων διασύνδεσης και καινοτομίας, ενώ παράλληλα θα αξιοποιούν τις διαπροσωπικές τους δεξιότητες και τις τοπικές γνώσεις τους για να προσφέρουν μια μοναδική πρόταση αξίας στους πελάτες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ InsurTech UX

Γιατί ο Σχεδιασμός Εμπειρίας του Χρήστη UX, είναι ο Σούπερ ήρωας των InsurTech Startups

Ανακαλύψτε πώς η κορυφαία σχεδίαση UX μπορεί να φέρει επανάσταση στην εκκίνηση της InsurTech, οδηγώντας την ανάπτυξη και την ικανοποίηση των πελατών.

Κωνσταντίνος Πατεράκης

(I write about insurTech, cyber & finance)

Co-Founder at insTech, insurTechGR & BENEFIT f.s. Agent, IRMA, cyRM, (helping organizations to Navigate, Understand and insure, Cyber, Data privacy),

Στο insTech επικεντρωνόμαστε κυρίως στο σχεδιασμό ψηφιακών επιχειρήσεων, μέσω οργανωτικών οικοσυστημάτων (οργανωτικά μοντέλα λειτουργίας).

Βοηθάμε τους ηγέτες ν’ αναπτύξουν ψηφιακές εταιρείες & insurtech Startups υψηλών επιδόσεων, με βάση το παράδειγμα επιχείρησης μέσα σε μια επιχείρηση, (Business-in-business) όπου κάθε στέλεχος σκέφτεται και ενεργεί σαν επιχειρηματίας που διευθύνει μια μικρή επιχείρηση.

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | Ασφαλιστικό e-shop - Οι πράκτορες είναι εκτός παιχνιδιού ή έχουν μια μεγάλη ευκαιρία;

Name Goes Here

Position

Περισσότεροι Πόροι για το insurTech

Διαβάστε τις απόψεις μας για ασφαλιστικά θέματα που σ’ ενδιαφέρουν και γνώρισε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

insTech a Digital Platform Ecosystem

Καλώς ήλθες στην Κοινότητα που Συνθέτει το Δίκτυο διασύνδεσης και Καινοτομίας του insurTech!

«Το ψηφιακό Οικοσύστημα insTech είναι ένα σύνολο διασυνδεμένων πλατφορμών όπως Πλατφόρμα ανάδειξης αναγκών των επισκεπτών και σύνδεση τους με προιόντα ασφάλισης, Directory αναζήτησης εξειδικευμένων ασφαλιστών, πλατφόρμα εφαρμογών AI (Τεχνητής Νοημοσύνης) για insurTech διαμεσολαβητές και διαδικτυακές βιβλιοθήκες ανάπτυξης ΜμΕ που συγκεντρώνουν δυνητικούς πελάτες, αλληλένδετα προϊόντα, Ασφαλιστικές εταιρείες και διαμεσολαβητές, σε ένα προσβάσιμο μέρος.»

Tάσεις στον κόσμο της Τεχνητής Νοημοσύνης

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem
insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Το ψηφιακό τοπίο δεν είναι πλέον μια συλλογή από ιστότοπους, πλατφόρμες social media και εφαρμογές που λειτουργούν μεμονωμένα. Αντίθετα, μοιάζει περισσότερο με έναν ιστό οικοσυστήματος, που το καθένα μέρος του αποτελείται από διασυνδεδεμένα προϊόντα και υπηρεσίες.

περισσότερα

Η Ψηφιακή Πλατφόρμα του οικοσυστήματος (Digital Platform Ecosystem) insTech αποτελείται από πόρους τεχνολογίας πληροφοριών, από εφαρμογές AI (Τεχνητής Νοημοσύνης), πλατφόρμες δεδομένων που διευκολύνουν τη συνεργασία και την ανταλλαγή δεδομένων και ωφελούν τόσο τους επιχειρηματικούς εταίρους όσο και τους πελάτες.

“Οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι σαν επιχειρηματικοί εταίροι του insTech, μπορούν να αξιοποιήσουν τo οικοσύστημα για να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες και νέες ροές εσόδων.”

Κατανοώντας καλύτερα τη δυναμική και του τρόπου λειτουργίας των ψηφιακών πλατφορμών οικοσυστημάτων και συμμετέχοντες στο insTech θα είστε ενήμεροι στον συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο με την βοήθεια της τεχνολογίας AI (Τεχνητής Νοημοσύνης).

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem
insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Τι είναι η ψηφιακή πλατφόρμα οικοσυστήματος insTech;

H ψηφιακή πλατφόρμα του οικοσυστήματος (Digital platform ecosystem) insTech Hub είναι λοιπόν ένα δίκτυο διασυνδεδεμένων πόρων τεχνολογίας, πληροφοριών, εφαρμογών, εργαλείων Agentic AI και δεδομένων που λειτουργούν μαζί για να υποστηρίζουν ενέργειες όπως ενημέρωση πελάτη, προώθηση ασφαλιστικών προιόντων, εξεύρεση του εξειδικευμένου ασφαλιστή με τις καλύτερες κριτικές, ηλεκτρονικές αγορές και εκπαίδευση.

περισσότερα

Το insTech είναι ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα Ψηφιακής Πλατφόρμας που αναπτύχθηκε από την insTech Group, έναν χρηματοοικονομικό όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων. Ενσωματώνει διάφορες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών, τραπεζικών και επενδύσεων, με τεχνολογίες αιχμής όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το blockchain.

“Το οικοσύστημα στοχεύει να παρέχει στους χρήστες ένα one-stop-shop για επιχειρηματικές, οικονομικές και ασφαλιστικές ανάγκες, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα όπως Financial Planning, ασφάλιση ζωής, υγείας και περιουσίας, επιχειρηματικές ασφαλίσεις και αστικές ευθύνες, επενδυτικά προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών”.

Εστιάζει επίσης στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την ένταξη, καθιστώντας το σαν έναν σημαντικό παράγοντα στον κλάδο της ασφαλιστικής και χρηματοοικονομικής τεχνολογίας.
Το insTech αναδεικνύει τη συνεργασία μεταξύ εσωτερικών και εξωτερικών συμμετεχόντων.
Στο μοντέλο μας, το insTech δημιουργεί το δικό του εσωτερικό ψηφιακό οικοσύστημα, ενσωματώνοντας ποικίλο λογισμικό και εργαλεία ΑΙ που χρησιμοποιούμε για τη διεξαγωγή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων Ασφάλισης. Αυτό το εσωτερικό οικοσύστημα διευκολύνει τις ροές εργασίας και την ανταλλαγή δεδομένων.
Ωστόσο, η ψηφιακή μας πλατφόρμα περιλαμβάνει επίσης πολλούς εξωτερικούς συμμετέχοντες. Συνδέει Ασφαλιστικές επιχειρήσεις, συνεργάτες Διαμεσολαβητές με δυνητικούς πελάτες, ενισχύοντας τη συνεργασία και την καινοτομία.

Μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα επιτυχημένου ψηφιακού οικοσυστήματος στο Apple App Store, το οποίο συγκεντρώνει προγραμματιστές εφαρμογών και χρήστες iPhone. Αυτή η πολυεταιρική προσέγγιση δημιουργεί ένα πιο πλούσιο και πιο δυναμικό οικοσύστημα για όλους τους εμπλεκόμενους.

Ο Τύπος ψηφιακού οικοσυστήματος insTech

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem
insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Υπάρχουν διάφοροι τύποι ψηφιακών οικοσυστημάτων. Μερικά καθορίζονται από τον αριθμό των εταίρων που συμμετέχουν και άλλα από το τι προσφέρουν. Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν δύο ψηφιακά οικοσυστήματα ίδια,

Τα ψηφιακά οικοσυστήματα έρχονται σε διάφορες μορφές, καθεμία με τη δική της δομή και επίπεδο πολυπλοκότητας.

Ακολουθεί μια ανάλυση της ψηφιακής πλατφόρμας οικοσυστήματος insTech:

περισσότερα

Τα οικοσυστήματα ψηφιακής πλατφόρμας όπως το insTech είναι πιο περίπλοκα και περιλαμβάνουν πολλές εταιρείες που συνεργάζονται σε μια κεντρική πλατφόρμα. Η πλατφόρμα διευκολύνει τις αλληλεπιδράσεις και την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των συμμετεχόντων στο οικοσύστημα με διασυνδεδεμένους πόρους τεχνολογίας πληροφοριών.
Η διαδικτυακή ψηφιακή πλατφόρμα insTech είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ψηφιακού οικοσυστήματος πλατφόρμας.
“Το insTech λειτουργεί ως η κεντρική πλατφόρμα που διευκολύνει την σύνδεση αναγκών των πελατών με ασφαλιστικά προιόντα, την συνεργασία διαμεσολαβητών και την αλληλεπίδραση τους με δυνητικούς πελάτες.”
Οι κορυφαίοι Ασφαλιστικοί σύμβουλοι που επιθυμούν να αλληλεπιδρούν με την καινοτομία του insurTech συμμετέχουν Δωρεάν στην κοινότητα και αυξάνουν το Brand τους παρέχοντας πολύτιμο περιεχόμενο που προσελκύει επικέπτες.

  • Δημιουργεί ένα Funnel όπου μέσω της παροχής πληροφοριών για ασφαλιστικά προιόντα κάνει την μετατροπή χρηστών σε επισκέπτες διοχετεύοντας τους στην συνέχεια στον κατάλληλο για αυτούς Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή με τις καλύτερες κριτικές.
  • Πλατφόρμα εξεύρεσης και δημιουργίας κριτικών για εξειδικευμένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές οι οποίοι συμμετέχουν στην κοινότητα του insurTech .
  • Πλατφόρμα και εργαλείων AI (Τεχνητής Νοημοσύνης) για την μετατροπή των παραδοσιακών ασφαλιστικών γραφείων σε insurTech Start-ups.
  • Με την ενσωμάτωση τους στο ψηφιακό οικοσύστημα οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές συμμετέχουν σε μια κοινότητα των κορυφαίων ασφαλιστών, αποκτούν πρόσβαση σε ποικίλες ευκαιρίες μάθησης σχετικά με το insurTech (περισσότερες από όσες θα αποκτούσαν από μια μεμονωμένη εταιρεία ή εκπαιδευτικό ίδρυμα), οι εκπαιδευτές οι μέντορες και οι Ασφαλιστικές εταιρείες διευρύνουν την εμβέλειά τους σε εξειδικευμένους διαμεσολαβητές και το insTech δημιουργεί έσοδα από το δίκτυο συμμετεχόντων της.

Agentic AI vs. Generative AI

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Το insTech μπαίνει δυνατά μέσω της πλατφόρμας παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στο τεράστιο τεχνολογικό κεφάλαιο που ακούει στο όνομα Agentic AI. Η πλατφόρμα μέσω των εφαρμογών Agentic AI μπορεί να σας οδηγήσει στο κατώφλι της αυτόνομης επιχείρησης.
Το Agentic AI είναι το απόλυτο μέλλον, γιατί έχει την ικανότητα να λειτουργεί αυτόνομα, να λαμβάνει αποφάσεις, να επιδιώκει στόχους, να αναλύει καταστάσεις και να βρίσκει τον καλύτερο δρόμο για να προχωρήσει. Σχεδιάζει, εκτελεί, βελτιστοποιεί τις ροές εργασίας και αυξάνει την παραγωγικότητα δημιουργώντας συνεχώς ψηφιακά δίδυμα εργαζομένων.

Agentic AI vs Generative AI

περισσότερα

Κοινώς κλωνοποιεί τους εργαζομένους ώστε να εκτελούν αυτοματοποιημένες σύνθετες και διαλειτουργικές διαδικασίες. Ενώ το βασικό του προτέρημα είναι ότι προσαρμόζεται στις αλλαγές και συνεχώς αυτοβελτιώνεται.

Είναι η πλέον προηγμένη τεχνολογία και εκατοντάδες σκαλοπάτια παραπάνω από την απλή και παραδοσιακή τεχνητή νοημοσύνη που παρέχει πληροφορίες βασισμένες σε δεδομένα, βοηθά με συγκεκριμένες απλές εργασίες ενώ πολύ συχνά απαιτεί χειροκίνητη επανεκπαίδευση για να προσαρμοστεί στις διάφορες αλλαγές στο περιβάλλον του.

H πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα τα γλωσσικά μοντέλα, είτε είναι commercial όπως τα GPT 4o της OpenAI και Claude 3.5 Sonnet της Anthropic, Google Gemini, είτε open source όπως το Llama 3.3 της Meta, τα Mistral της Mistral, τα Qwen 2.5 της Alibaba και πολλά άλλα. H εγκατάσταση των open source γλωσσικών μοντέλων γίνεται σε απολύτως ελεγχόμενο self-hosted περιβάλλον, θέτοντας σε εφαρμογή πολλαπλά και διαφορετικά μοντέλα ταυτόχρονα, με πλήρη συμμόρφωση στους κανόνες της εθνικής νομοθεσίας και του Γενικού Κανονισμού Προσωπικών Δεδομένων.  

Ο βασικός μέχρι τώρα σκοπός του Agentic AI είναι μέσω της δημιουργίας χιλιάδων ψηφιακών κλώνων να αυτοματοποιεί επαναλαμβανόμενες εργασίες και να απελευθερώνει χρόνο από τους υπαλλήλους μέσω του εξορθολογισμού των καθηκόντων ρουτίνας ώστε να ασχοληθούν με την καινοτομία και την επιχειρηματική ανάπτυξη.

Το insTech λοιπόν μέσω της νέας επαναστατικής πλατφόρμας εφαρμογής Agentic AI ανοίγει ένα φωτεινό μονοπάτι για την επίτευξη υψηλών φιλόδοξων στόχων σε επιχειρηματικούς οργανισμούς που θέλουν να προωθήσουν την καινοτομία, να βελτιώσουν τη λήψη αποφάσεων, να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα δίχως να υπάρχει το απαγορευτικό κόστος σε ανθρώπινους πόρους, να αυξήσουν τη συνολική αυτονομία, ωθώντας τους έτσι σε νέα ύψη μέσω της ταχείας ανάπτυξης.

Το Agentic AI έχει και το πολύ σημαντικό προτέρημα να κρατάει προστατευμένα τα ευαίσθητα δεδομένα μέσα στην επιχείρηση και όχι σε άλλους server του εξωτερικού, όπως για παράδειγμα της Αμερικής ή της Ινδίας, όπως κάνουν για παράδειγμα άλλα λογισμικά τεχνητής νοημοσύνης, θα ενισχύσει το στρατηγικό πυλώνα Digital Taskforce του GROUP ανεβάζοντας σημαντικά τα μεγέθη και τη κερδοφορία του. Άξιο λόγου είναι ότι το περιθώριο καθαρής κερδοφορίας σε αυτό το προϊόν αγγίζει το 80% (!) Ή για να το πω πιο απλά για κάθε 100 ευρώ που θα ξοδεύει ο όμιλος θα εισπράττει 500 ευρώ.

Μεγάλη κερδοφορία γιατί μόλις φτιαχτεί ένα AI Agent για τον πρώτο πελάτη μπορεί να εκτελέσει μια πληθώρα εργασιών και άρα να φέρει μόνο το αρχικό κόστος ανάπτυξης. Δεν είναι διόλου περίεργο να έχει ο όμιλος μια μικρή κερδοφορία στο πρώτο πελάτη π.χ. 30% με 50% και μετά η κερδοφορία στους επόμενους πελάτες να εκτοξεύεται πάνω από 200% με 300%.
Με αυτή την πλατφόρμα το insTech μπορεί να εξυπηρετεί όσους πελάτες και αν έρχονται μιας που πολύ απλά “κλωνοποιούν” τους agents οι οποίοι επειδή έχουν μέσα τους λογική προσαρμόζονται αυτόματα στις λίγο διαφορετικές ανάγκες του κάθε πελάτη χωρίς καμία παρέμβαση.

Ήδη πάντως η πλατφόρμα βρίσκεται στις τελευταίες δοκιμές. Για να μιλήσουμε και λίγο με νούμερα η ανάπτυξη του Agentic AI στα επόμενα χρόνια, όπως λέει και ένα υψηλόβαθμο στέλεχος σε γνωστό όμιλο πληροφορικής, θα είναι κτηνώδεις.
Το Agentic AI είναι αυτή τη στιγμή ένα μη προσδιορίσιμο megatrend που ίσως και να είναι μεγαλύτερο από το internet. Με αντιστοιχία στο internet θα έλεγα ότι είμαστε ακόμα στη δεκαετία του 1990.

Η εφημερίδα “The Financial Express” προβλέποντας το μέλλον αναφέρει ότι έως το 2028 το 33% των εταιρικών εφαρμογών θα ενσωματώνουν Agentic AI, σημειώνοντας μια διαστημική αύξηση από το λιγότερο του 1% που ήταν στα τέλη του 2024. Αυτή ακριβώς η εκτίμηση υποδηλώνει τη τεράστια στροφή που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα επόμενα χρόνια προς την ενσωμάτωση αυτής της μορφής τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρηματικές λύσεις.

Προχωρώντας λίγο παραπέρα η Deloitte σε μελέτη της διαπίστωσε ότι οι εταιρείες που χρησιμοποιούν εφαρμογές Agentic AI θα αυξήσουν τη λειτουργική απόδοση κατά 30%, θα μειώσουν τους χρόνους επεξεργασίας έως και 40% σε βασικούς τομείς όπως είναι η μεταποίηση ενώ θα απολαμβάνουν 15% υψηλότερο μερίδιο αγοράς αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδά τους και την κερδοφορία τους.
Καταλαβαίνεται λοιπόν τώρα τι είναι το Agentic AI το οποίο επι του παρόντος πέρασε στα ψιλά γράμματα της αγοράς. Είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο νέας τεχνολογίας με υψηλότατα περιθώρια κερδοφορίας που μπορούν να οδηγήσουν τον όμιλο σε άλλα επίπεδα ανάπτυξης μεγεθών.

Faq

Έχετε κάποια ερώτηση;

Κάντε κλικ στους ακόλουθους τίτλους για να βρείτε απαντήσεις σε ορισμένες από τις συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε.

Πώς λειτουργεί το insTech

Σκεφτείτε ένα ψηφιακό οικοσύστημα ως μια εξέλιξη ενός φυσικού οικοσυστήματος. Σε ένα δάσος όπως της Δαδιάς, δίκτυα ζώων, πτηνών, εντόμων, φυτών και δέντρων παίζουν ουσιαστικούς ρόλους στο περιβάλλον τους. Μαζί, κάνουν το οικοσύστημα ισχυρότερο από το άθροισμα των επιμέρους μερών του.
Τώρα σκεφτείτε το Οικοσύστημα insTech. Το insTech Group. ξεκίνησε ως διαδικτυακός εκπαιδευτής ΜμΕ και τώρα διαθέτει ένα ακμάζον εσωτερικό ψηφιακό οικοσύστημα. Μερικά από τα συνδεδεμένα προϊόντα μας περιλαμβάνουν:
• insTech Ecosystem
• insTech Education
• insurtech Care
• insurTech Directory
• insTech AI Web Services
Η λίστα διευρύνεται συνεχώς και όλα αυτά τα προϊόντα και υπηρεσίες ζουν στο ίδιο ψηφιακό οικοσύστημα του insTech.
Το Digital Platform Ecosystem insTech διαθέτει επίσης ένα ψηφιακό οικοσύστημα πολλαπλών εταιρειών με άλλους διαφορετικούς οργανισμούς, οι οποίοι συνδέονται με κάποιον τρόπο με τον ασφαλιστικό κλάδο .
Για παράδειγμα έχουμε δημιουργήσει μια ισχυρή συνεργασία με εταιρείες εξειδικευμένες στο Gen-AI, το digital Marketing, λογισμικά Back-office – Front-office -CRM, κλπ με επίκεντρο μια αμοιβαία βάση πελατών.
Οι προγραμματιστές μας χρησιμοποιούν το insTech AI Web Services για τη δημιουργία επιχειρηματικών εφαρμογών και τις υπηρεσίες cloud IWS για να τροφοδοτήσουν αυτές τις εφαρμογές. Αναγνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα της συγχώνευσης λύσεων, το insTech AI Web Services επιτρέπει πλέον στους χρήστες να δημιουργούν εφαρμογές στενά ενσωματωμένες με το IWS out of the box. Το IWS το κάνει αυτό εύκολο προσφέροντας το insTech AI Web Services μέσω της αγοράς τους.
Υπάρχουν οφέλη για όλους εδώ:
• Το insurTech Directory επωφελείται από την ορατότητα στο insurTech Care.
• Το insTech AI Web Services έχει ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων παρόχων cloud με ορατότητα μέσω του insurTech Care.
• Οι πελάτες κερδίζουν περισσότερη αξία από ταχύτερες και ευκολότερες διαδικασίες και ενσωματώσεις του insurTech Care.

Οφέλη από την συνεργασία με την ψηφιακή πλατφόρμα του οικοσυστήματος insTech

• Προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό
• Παρέχει Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη
• Προωθεί Συνεργασίες πολλών συνεργατών και εταιρειών
• Παρέχει Βελτιωμένες λειτουργίες
• Βοηθάει σε Χαμηλότερο λειτουργικό κόστος
• Δημιουργεί επιχειρηματική αξία
• Δημιουργεί νέες ροές εσόδων

Τα επιτυχημένα ψηφιακά οικοσυστήματα ωφελούν τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τους χρήστες. Οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε νέες αγορές, βελτιστοποιούν τις λειτουργίες, μοιράζονται δεδομένα και δημιουργούν συνδεδεμένα προϊόντα μέσω της συνεργασίας. Οι χρήστες απολαμβάνουν μια πιο βολική και πλούσια σε χαρακτηριστικά εμπειρία με ενσωματωμένα προϊόντα και υπηρεσίες.

Ακολουθεί μια βαθύτερη ανάλυση στα κύρια οφέλη των ψηφιακών οικοσυστημάτων:

Προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Σε αυτό το σημείο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός για μια επιχείρηση είναι τόσο απαραίτητος όσο και η αναπνοή για τους ανθρώπους.
Εάν οι εσωτερικές λειτουργίες και τα εργαλεία σας είναι αναποτελεσματικά, θα μπορούσε να σας κοστίσει τις συνεργασίες σας, να σας κάνει να μείνετε πίσω από τον ανταγωνισμό και να σας αφήσει απροετοίμαστους να αντιμετωπίσετε μελλοντικές διακοπές.
Η συμμετοχή σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα όπως το insTech είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε ή να εκτελέσετε περαιτέρω τον ψηφιακό μετασχηματισμό . «Αναγκάζει» τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες να αξιολογήσουν τις υπάρχουσες διαδικασίες, τους συνεργάτες και το τεχνολογικό τους τοπίο.
Σε όλη τη διαδικασία, μπορείτε να εισαγάγετε την αυτοματοποίηση, να πειραματιστείτε με την τεχνητή νοημοσύνη και να εκσυγχρονίσετε τα παλαιού τύπου συστήματα. Όλες οι προσπάθειες είναι ωφέλιμες συμμετέχοντας σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα.
Αυτές οι βελτιστοποιήσεις θα απλοποιήσουν τις διαδικασίες και θα δώσουν στο γραφείο ή την εταιρεία σας περισσότερο χρόνο να επικεντρωθεί στην ψηφιακή καινοτομία .
Να είστε σίγουροι, οι αναβαθμίσεις που κάνετε κατά τη διάρκεια του συνεχούς ψηφιακού μετασχηματισμού σας, θα θέσουν τα θεμέλια για ένα ισχυρό ψηφιακό οικοσύστημα.

Παρέχει Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη
Ένα ισχυρό ψηφιακό οικοσύστημα όπως το insTech αφαιρεί τα εμπόδια από τα ταξίδια των χρηστών ενσωματώνοντας προϊόντα και υπηρεσίες. Φανταστείτε μια εφαρμογή παρακολούθησης σημείων ενδιαφέροντος του χρήστη που συνδέεται με ένα mobile App, μια εφαρμογή Αναζήτησης του πλησιέστερου εξειδικευμένου ασφαλιστή με τις καλύτερες κριτικές και μια ανεξάρτητης υπηρεσίας ενημέρωσης για προϊόντα, την αποστολή αιτήματος για ασφάλιση ή προσφορά και την θυρίδα με τα συμβόλαια του, όλα ταυτόχρονα. Αυτό το οικοσύστημα επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν όλη την διαδικασία ασφάλισης από άκρο εις άκρο, όλα μέσα σε μια ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα.

Προωθεί Συνεργασίες πολλών εταιρειών
Η ψηφιακή πλατφόρμα του οικοσυστήματος insTech επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν νέες αγορές και να προσελκύσουν συνεργάτες μέσω συνεργασιών πολλών εταιρειών. Για παράδειγμα, μια εφαρμογή κοινής χρήσης διαδρομής μπορεί να βοηθήσει στην συνεργασία ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που θέλουν να
• ενταχθούν σε ένα μεγαλύτερο σχήμα ή σε κάποιο εσωτερικό Agency.
• εντάξουν την διάδοχο κατάσταση τους στην επιχείρηση
• συνταξιοδοτηθούν
• συνεταιρισθούν κλπ
Κάθε συμμετέχων στο οικοσύστημα η εφαρμογή κοινής χρήσης διαδρομής, αποκτά νέους χρήστες και πρόσβαση σε κοινόχρηστα δεδομένα χρηστών. Αυτή η συνεργασία μειώνει το κόστος απόκτησης πελατών για τις επιχειρήσεις, ενώ οι χρήστες αποκομίζουν τα οφέλη από τις εκπτωτικές διαδρομές και την απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη.

Παρέχει Βελτιωμένες λειτουργίες
Η ανταλλαγή δεδομένων εντός επιτυχημένων ψηφιακών οικοσυστημάτων όπως το insTech επιτρέπει στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις ροές εργασίας και να εξατομικεύουν τις εμπειρίες των χρηστών. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ενσωματωμένη στο δίκτυο εταιρείας back office και, μπορεί η επιχείρηση να αξιοποιήσει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να προτείνει ταχύτερες επιλογές αποστολής προσφορών και να παρακολουθεί τις επικοινωνίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Βοηθάει σε Χαμηλότερο λειτουργικό κόστος
Αυτό είναι το κυριότερο σημείο ενδιαφέροντος για μια επιχείρηση, όπου οι πρωτοβουλίες σας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τα εργαλεία AI αποδίδουν πραγματικά. Η ενσωμάτωση ψηφιακών τεχνολογιών AI και Digital Marketing στις επιχειρηματικές σας διαδικασίες συμβάλλει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και στη μείωση του κόστους με:

• Αυτοματοποίηση χειροκίνητων εργασιών
• Μείωση σφαλμάτων
• Βελτιστοποίηση ροών εργασίας

Οι συνεργασίες μέσω του insTech βοηθούν τις εταιρείες να μειώσουν το κόστος απόκτησης νέων πελατών. Με δεδομένα και κατάλληλα εργαλεία, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε μια ευρύτερη πελατειακή βάση χωρίς τεράστιο προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Οι συνεργάτες σας μπορούν επίσης να προσφέρουν αξία στους πελάτες τους, κάνοντας έτσι την εταιρεία σας πιο σχετική.
Δημιουργεί επιχειρηματική αξία
Η συνεργασία με την ψηφιακή πλατφόρμα του οικοσυστήματος insTech προάγει την καινοτομία. Οι συμμετέχοντες σε ένα υγιές ψηφιακό οικοσύστημα μπορούν να αξιοποιήσουν ο ένας τις δυνάμεις του άλλου για να προωθήσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να αξιοποιήσουν νέες ροές εσόδων.
Δημιουργεί νέες ροές εσόδων
Σύμφωνα με την Gartner, τα επιτυχημένα ψηφιακά οικοσυστήματα βλέπουν εκθετική ανάπτυξη και υψηλότερα κέρδη ( 27% έως 32% υψηλότερα ) από τους μέσους όρους της βιομηχανίας.
Το κλειδί της επιτυχίας είναι τα δεδομένα.
Όταν οι εταιρείες συνεργάζονται σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα, η ποσότητα των δεδομένων αυξάνεται εκθετικά. Και περισσότερα δεδομένα σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για καλύτερη κατανόηση των πελατών σας.

Με πληροφορίες δεδομένων και κοινόχρηστους πόρους από τους συνεργάτες σας, μπορείτε να αυξήσετε την αξία για τους πελάτες σας με:

• Πρόσβαση σε μια αναξιοποίητη ομάδα πελατών
• Βελτίωση προώθησης υφιστάμενων προϊόντων και υπηρεσιών
• Προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών (γνωστή και ως νέες πηγές εσόδων)

Τα 4 βασικά χαρακτηριστικά του insTech

Υπάρχουν τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά που μας διακρίνουν όπως όλα τα υγιή ψηφιακά οικοσυστήματα.

1. Συμβιωτική
Οι συμβιωτικές σχέσεις είναι το θεμέλιο του insTech. Ονειρευόμαστε έναν κόσμο με εταιρικό αλτρουισμό, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι οι συνεργασίες μας θέλουμε να είναι αμοιβαία επωφελείς.
Πρέπει να υπάρχει κάτι για όλους. Διαφορετικά, θα είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να οικοδομήσουμε και να διατηρήσουμε ακμάζουσες συνεργασίες.
Οι σχέσεις με τους συνεργάτες μας είναι σημαντικές. Εάν ένα μέρος του οικοσυστήματος αποτύχει οι συνεργάτες δεν θα λαμβάνουν την απαιτούμενη τεχνολογία και θα υπάρξουν φαινόμενα κυματισμού.

2. Πελατοκεντρική
Η οικοδόμηση του ψηφιακού μας οικοσυστήματος έχει να κάνει με τη δημιουργία περισσότερης αξίας για τους πελάτες σας. Για να το κάνετε πράξη αυτό, πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα πέρα από την προσφορά εξατομικευμένων καμπανιών μάρκετινγκ και εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.
Το ψηφιακό μας οικοσύστημα είναι εστιασμένο στον τελικό πελάτη, λαμβάνει υπόψη κάθε βήμα του ταξιδιού του πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών back-end και της συνεργασίας συνεργατών μεταξύ τους.
Όλοι στο ψηφιακό οικοσύστημα insTech πρέπει να ακολουθούν μια ενοποιημένη πρόταση αξίας. Και οι πελάτες σας χρειάζονται πλήρη πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσω ενός μόνο σημείου πρόσβασης.

3. Προσαρμόσιμο και επεκτάσιμο
H ψηφιακή πλατφόρμα του οικοσυστήματος insTech είναι σε θέση να ανταποκριθεί γρήγορα στις οικονομικές και παγκόσμιες αλλαγές. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε, από τη μετατόπιση των απαιτήσεων για ορισμένα εργαλεία έως την πλήρη επανεξέταση ενός επιχειρηματικού μοντέλου.
Ένα από τα πλεονεκτήματα μας είναι ότι η εταιρεία σας δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσει ορισμένες προκλήσεις μόνη της.
Θυμάστε τον COVID-19 όταν οι επιχειρήσεις έπρεπε να προσαρμοστούν εν μία νυκτί; Οι εταιρείες που ήταν μέρος ενός ψηφιακού οικοσυστήματος προσαρμόστηκαν καλύτερα από εκείνες που δεν είχαν. Γιατί; Επειδή θα μπορούσαν να στηριχθούν στους συνεργάτες τους και στους κοινόχρηστους πόρους για να προσαρμόσουν γρήγορα τα επιχειρηματικά μοντέλα.
Οι υπόλοιποι συνεργάτες του insTech μπορούν επίσης να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κλιμακωθεί. Η συνεργασία με εταιρείες που προσφέρουν συμπληρωματικές υπηρεσίες καθιστά ευκολότερη και ταχύτερη την προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών που δημιουργούν αξία για τους κοινούς πελάτες σας.

4. Με επίκεντρο τα δεδομένα
Δεν υπάρχει έλλειψη δεδομένων σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα. Ωστόσο, εάν
Οι διαδικασίες δεδομένων μας είναι ανοιχτές σε όλους για να διευκολύνουν τους σημερινούς και τους μελλοντικούς συνεργάτες να είναι ανοιχτοί στην κοινή χρήση και την διασύνδεση.

Ο McKinsey δηλώνει, «Κάθε επιχείρηση που δεν διαθέτει προηγμένες δυνατότητες ανάλυσης θα δυσκολευτεί να παραμείνει σχετική».

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι πρωτοβουλίες μας για ψηφιακό μετασχηματισμό επικεντρώνονται στη βελτιστοποίηση του τρόπου συλλογής, αποθήκευσης και διαχείρισης αυτών των δεδομένων.

Όσο περισσότεροι συνεργάτες συμμετέχουν στο insTech, τόσο περισσότερα κοινά δεδομένα θα έχουμε, πάντα ακριβή, άμεσα διαθέσιμα και ασφαλή.

Μαζί με τους συνεργάτες μας, χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να εντοπίσουμε ευκαιρίες δημιουργίας ή βελτίωσης προϊόντων και υπηρεσιών.

Οι Ρόλοι στο ψηφιακό οικοσύστημα

Μέσα σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα, οι συμμετέχοντες (πελάτες, Ασφαλιστικές εταιρείες και διαμεσολαβητές) μπορούν να διαδραματίσουν διάφορους ρόλους σε διάφορα σημεία, καθένα από τα οποία συμβάλλει στη συνολική λειτουργικότητα του δικτύου διασύνδεσης. Ακολουθούν τρεις βασικοί ρόλοι:

Καταναλωτής
Σε αυτόν τον ρόλο, οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται μέσα στο οικοσύστημα για να επιτύχουν τους δικούς τους στόχους. Για παράδειγμα, μια μικρή εταιρεία τροφίμων μπορεί να χρησιμοποιήσει το insurTech Care για να συλλέξει πληροφορίες για όλα τα ασφαλιστικά προιόντα που ενδιαφέρουν τον κλάδο και να επιλέξει εξατομικεύσει τις ανάγκες της με την βοήθεια του AI. Αυτά τα δεδομένα τους βοηθούν να επιλέξουν ένα εξειδικευμένο ασφαλιστή κοντά τους με τις καλύτερες κριτικές, να ζητήσουν προσφορά ή να ασφαλιστουν απευθείας.

Παραγωγός
Είναι οι εταιρείες (ασφαλιστικές, πλατφόρμες, web services, marketing κλπ) οι οποίες δημιουργούν και παρέχουν προϊόντα ή υπηρεσίες εντός του οικοσυστήματος και διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση μιας θετικής εμπειρίας χρήστη. Οι αρθρωτοί παραγωγοί δημιουργούν εξειδικευμένα εργαλεία και υπηρεσίες που ενσωματώνονται άψογα με τις υπάρχουσες πλατφόρμες. Για παράδειγμα, μια εταιρεία ασφαλιστικού λογισμικού θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα εργαλείο διαχείρισης έργου που συμπληρώνει τη λειτουργικότητα των δημοφιλών εργαλείων συνομιλίας και τηλεδιάσκεψης.

Ενορχηστρωτής
Αυτές οι εταιρείες αποτελούν τους βασικούς εταίρους του insTech και λειτουργούν ως κεντρικός κόμβος, διευκολύνοντας την επιχειρηματική ευφυΐα και την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ διαφορετικών συμμετεχόντων στο οικοσύστημα. Συχνά διαχειρίζονται την υποδομή και τα δεδομένα και θεσπίζουν κανόνες και πρότυπα για την ομαλή λειτουργία του οικοσυστήματος, διασφαλίζοντας μια συνεκτική εμπειρία πελάτη. Είναι ενορχηστρωτές που διευκολύνουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ πολλών παραγωγών – επωνυμιών, ιστοσελίδων ειδήσεων κ.λπ καθώς και μεμονωμένων καταναλωτών.
Όσον αφορά το κομμάτι της τεχνολογίας, η διαχείριση ενός οικοσυστήματος και η διατήρηση όλων συνδεδεμένων απαιτούν επίσης:

  • Εργαλεία διαχείρισης έργου
  • Εργαλεία δέσμευσης πελατών και διαχείρισης σχέσεων
  • Εφαρμογές για κινητά, δημόσια κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Πλατφόρμες διαχείρισης γνώσης
  • Συνεργατικές πλατφόρμες ανάπτυξης λογισμικού
Πώς βρίσκουμε συνεργάτες

Καθώς χτίζουμε το ψηφιακό μας οικοσύστημα, αναζητάμε συνεργάτες που συμπληρώνουν τα δυνατά μας σημεία, καλύπτουν τα κενά μας και μοιράζονται το όραμά μας.
Το ψηφιακό μας οικοσύστημα περιλαμβάνει μόνο συνεργάτες που ταιριάζουν με το επιχειρηματικό μοντέλο, τις αξίες και τους στόχους μας.

Ξεκινήστε συνεργασία με το ψηφιακό μας οικοσύστημα

Είτε ο στόχος της εταιρείας σας είναι να επεκτείνει τη βασική δραστηριότητα είτε να βελτιώσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, ξεκινήστε αξιολογώντας τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς για να δείτε πού μπορεί να ταιριάζει η επιχείρησή σας με το insTech.

Να θυμάστε ότι ο μετασχηματισμός δεν χτίζεται από τη μια μέρα στην άλλη. Το insTech χρειάστηκε πολλά χρόνια για να δημιουργήσει στρατηγικά ένα ισχυρό ψηφιακό οικοσύστημα , ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερη αξία στους συμμετέχοντες.

Καθώς γινόμαστε μια πιο σύνθετη πλατφόρμα, στόχος μας είναι να μοιραστούμε αυτά τα χαρακτηριστικά με τους συνεργάτες, τους διαμεσολαβητές και τους χρήστες, ώστε να μπορούν επίσης να δημιουργήσουν την δικιά τους αξία.

Ποιες τεχνολογίες είναι απαραίτητες για την οικοδόμηση ενός ψηφιακού οικοσυστήματος;

• API για ενοποίηση
• Cloud για επεκτασιμότητα
• iPaaS για συστήματα σύνδεσης
• DevOps για αυτοματισμό
• AI για έξυπνες λειτουργίες
• Μικροϋπηρεσίες για αρθρωτές εφαρμογές
• Ασφάλεια για προστασία δεδομένων

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ InsurTech UX

Γιατί ο Σχεδιασμός Εμπειρίας του Χρήστη UX, είναι ο Σούπερ ήρωας των InsurTech Startups

Ανακαλύψτε πώς η κορυφαία σχεδίαση UX μπορεί να φέρει επανάσταση στην εκκίνηση της InsurTech, οδηγώντας την ανάπτυξη και την ικανοποίηση των πελατών.

Κωνσταντίνος Πατεράκης

(I write about insurTech, cyber & finance)

Co-Founder at insTech & insurTechGR

Στο insTech επικεντρωνόμαστε κυρίως στο σχεδιασμό ψηφιακών επιχειρήσεων, μέσω οργανωτικών οικοσυστημάτων (οργανωτικά μοντέλα λειτουργίας).

Βοηθάμε τους ηγέτες ν’ αναπτύξουν ψηφιακές εταιρείες & insurtech Startups υψηλών επιδόσεων, με βάση το παράδειγμα επιχείρησης μέσα σε μια επιχείρηση, (Business-in-business) όπου κάθε στέλεχος σκέφτεται και ενεργεί σαν επιχειρηματίας που διευθύνει μια μικρή επιχείρηση.

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Name Goes Here

Position

insTech Business Models | insTech a Digital Platform Ecosystem

Name Goes Here

Position

Περισσότεροι Πόροι για το insurTech

Διαβάστε τις απόψεις μας για ασφαλιστικά θέματα που σ’ ενδιαφέρουν και γνώρισε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

insTech Marketing Agency

Αξία της Διάρκειας Ζωής Πελατών (CLV)

Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίξτε το δρόμο για διαρκή ανάπτυξη και επιτυχία στον δυναμικό ασφαλιστικό κόσμο του insurTech

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Είτε είστε ήδη εξοικειωμένοι με το Customer Lifetime Value είτε είστε νέος στο CLV, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Επιτρέψτε μας να σας βοηθήσουμε να ξεκλειδώσετε πλήρως τις δυνατότητες του CLV, μεταμορφώνοντας την επιχείρησή σας για βελτιωμένη αύξηση εσόδων, μακροπρόθεσμη σταθερότητα και μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα .

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του CLV;

Το CLV διαθέτει εκπληκτική δύναμη. φέρνει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, προσφέροντας τα ακόλουθα βασικά οφέλη:

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Αύξηση εσόδων

Εστιάζοντας σε πελάτες υψηλής αξίας CLV, οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να βελτιστοποιήσουν την κερδοφορία και τις μακροπρόθεσμες ροές εσόδων.

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Μακροπρόθεσμη επιχειρηματική σταθερότητα

Η διατήρηση πολύτιμων πελατών και η βελτιστοποίηση των ροών εσόδων συμβάλλει στη συνολική σταθερότητα και βιωσιμότητα της ασφαλιστικής επιχείρησης, παρέχοντας τα θεμέλια για συνεχή ανάπτυξη και επιτυχία.

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Αποτελεσματική κατανομή πόρων

Η αποτελεσματική κατανομή των πόρων βοηθά τις ασφαλιστικές εταιρείες να επικεντρωθούν σε δραστηριότητες και τμήματα πελατών που αποφέρουν τη μεγαλύτερη κερδοφορία, βελτιστοποιώντας τις δαπάνες και τις προσπάθειες μάρκετινγκ, ενώ μειώνουν τις σπαταλημένες προσπάθειες.

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Κόστους Αποδοτικότητας

Διασφαλίζοντας ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ και διατήρησης κατευθύνονται προς τμήματα με τις υψηλότερες δυνατότητες απόδοσης, οι ασφαλιστές μπορούν να μειώσουν τα περιττά έξοδα και τις σπαταλημένες προσπάθειες.

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Βελτιωμένες σχέσεις με τους πελάτες

Προσαρμόζοντας στρατηγικές και προσφορές, οι επιχειρήσεις ενισχύουν τις ισχυρότερες σχέσεις και δημιουργούν μια αίσθηση αποκλειστικότητας και εκτίμησης μεταξύ των πελατών, μειώνοντας έτσι την ανατροπή και αυξάνοντας τα ποσοστά διατήρησης.

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Η προσέλκυση και η διατήρηση πελατών διαφοροποιεί τη μάρκα από τους ανταγωνιστές μέσω εξατομικευμένων εμπειριών και στοχευμένων πρωτοβουλιών.

Υπολογισμός της απόδοσης επένδυσης του κοινού πελατών

Σε αυτήν την ανάλυση, εμβαθύνουμε στην Αξία των τύπων ή των τμημάτων πελατών, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο ο εντοπισμός και η καλλιέργεια των πιο πολύτιμων τμημάτων πελατών μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τα έσοδα. Αναλύοντας μετρήσεις όπως η Αξία διάρκειας ζωής πελατών (CLV) και η διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR), οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν ποιοι τύποι πελατών —όπως συνδεδεμένοι χρήστες ή επαναλαμβανόμενοι αγοραστές— συνεισφέρουν περισσότερο στο τελικό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, διαπιστώσαμε ότι μόνο το 10% των επισκεπτών, όσων ήταν συνδεδεμένοι, ήταν υπεύθυνοι για το 77% των συναλλαγών. Κατανοώντας αυτά τα τμήματα, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανέμουν τους πόρους πιο αποτελεσματικά, επενδύοντας περισσότερο σε στρατηγικές διατήρησης, όπως προγράμματα αφοσίωσης για πελάτες υψηλής αξίας, αντί να εστιάζουν συνεχώς στην απόκτηση νέων πελατών. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο ενισχύει την κερδοφορία αλλά και χτίζει ισχυρότερες, μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες.

Αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV)

Η αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV ή LTV) είναι μια μέτρηση που υπολογίζει τα συνολικά έσοδα που μπορεί να αναμένει να κερδίσει μια επιχείρηση από έναν μόνο πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης τους. Βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν πόσο πολύτιμος είναι ένας πελάτης μακροπρόθεσμα, πέρα ​​από την αρχική τους αγορά.

Βασικές πτυχές του LTV:

  • Έσοδα ανά πελάτη με την πάροδο του χρόνου: Το LTV αντικατοπτρίζει πόσα ξοδεύει ένας πελάτης κατά μέσο όρο ανά αγορά και πόσο συχνά πραγματοποιεί αγορές με την πάροδο του χρόνου. Λαμβάνει υπόψη τόσο τη συχνότητα των επαναλαμβανόμενων αγορών όσο και τη διάρκεια της σχέσης με τον πελάτη.
  • Κερδοφορία: Το LTV βοηθά τις επιχειρήσεις να καθορίσουν την κερδοφορία της απόκτησης και διατήρησης πελατών. Επιτρέπει στις εταιρείες να μετρήσουν εάν το κόστος απόκτησης ενός πελάτη (Customer Acquisition Cost, ή CAC) δικαιολογείται από τα έσοδα που θα δημιουργήσει ο πελάτης με την πάροδο του χρόνου.
  • Μακροπρόθεσμος Επιχειρηματικός Σχεδιασμός: Το LTV είναι ζωτικής σημασίας για τον σχεδιασμό μακροπρόθεσμων στρατηγικών. Εάν μια επιχείρηση γνωρίζει το μέσο LTV των πελατών της, μπορεί να λάβει πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ, τις στρατηγικές διατήρησης και την ανάπτυξη προϊόντων.
insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Η Φόρμουλα για το (LTV):

Ο πιο βασικός τύπος για τον υπολογισμό του LTV είναι:

LTV = Μέση Αξία Αγοράς X Συχνότητα αγοράς X Διάρκεια ζωής πελάτη

  • Μέση Αξία Αγοράς: Το μέσο ποσό που ξοδεύει ένας πελάτης ανά συναλλαγή.
  • Συχνότητα αγοράς: Πόσο συχνά ο πελάτης πραγματοποιεί μια αγορά (π.χ. μηνιαία ή ετήσια).
  • Διάρκεια ζωής πελάτη: Ο μέσος χρόνος παραμονής ενός πελάτη στην εταιρεία, συχνά μετρούμενος σε χρόνια.

Παράδειγμα:
Εάν ένας πελάτης ξοδεύει 150 € κατά μέσο όρο ανά αγορά, κάνει αγορές 2 φορές το χρόνο και παραμένει στην εταιρεία για 3 χρόνια, το LTV θα είναι:
LTV=150×2×3=900

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Καθαρά έσοδα απόδοσης (NRR):

Η διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR) μετρά την ικανότητα ενός Ασφαλιστικού Γραφείου ή Επιχείρησης να διατηρεί και να αυξάνει τα έσοδα από υπάρχοντες πελάτες, εξαιρουμένου του αντίκτυπου της απόκτησης νέων πελατών. Λαμβάνει υπόψη τις ανοδικές πωλήσεις, τις διασταυρούμενες πωλήσεις και τις επεκτάσεις εντός της τρέχουσας πελατειακής βάσης, παρέχοντας μια σαφή εικόνα της πίστης των πελατών και της συνολικής υγείας της επιχείρησης. Ένα υψηλό NRR υποδηλώνει ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, μειωμένη απόκλιση και μια αποτελεσματική στρατηγική για τη μεγιστοποίηση των εσόδων από τους υπάρχοντες πελάτες.

Λαμβάνει υπόψη τις ανοδικές πωλήσεις, τις διασταυρούμενες πωλήσεις και τις επεκτάσεις, αλλά εξαιρεί τα έσοδα από νέους πελάτες. Ο υπολογισμός μπορεί επίσης να εκφραστεί με περισσότερες λεπτομέρειες:

Ο τύπος για τη διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR) είναι ο ακόλουθος:

NRR = ( {Starting Revenue} + {Expansions} – {Churn and Contractions}) / ({Starting Revenue}) X 100

Όπου:

  • Starting Revenue = Έσοδα από υπάρχοντες πελάτες στην αρχή της περιόδου.
  • Expansions = Πρόσθετα έσοδα από υπερπρομήθειες, διασταυρούμενη πώληση ή επέκταση υφιστάμενων λογαριασμών πελατών.
  • Churn and Contractions = Απώλεια εσόδων λόγω ακύρωσης συμβολαίων πελατών ή υποβαθμίσεων κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Αυτός ο τύπος παρέχει ένα ποσοστό που δείχνει πόσο καλά μια εταιρεία διατηρεί και αυξάνει τα έσοδά της από την υπάρχουσα πελατειακή της βάση. Μια τιμή άνω του 100% υποδηλώνει ότι η εταιρεία αυξάνει με επιτυχία τα έσοδα από υπάρχοντες πελάτες παρά τις τυχόν απώλειες.

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Πώς μπορεί λοιπόν να με βοηθήσει;

Βελτιστοποιώντας την Εμπειρία Πελατών μπορείτε να αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών και επομένως να αυξήσετε τον αριθμό των μεταβάσεων και την αξία διάρκειας ζωής του πελάτη.
Χωρίς επένδυση στην απόδοση, η απόδοση επένδυσης των καμπανιών σας θα αυξηθεί.

Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας πελατών δεν εστιάζει στη μετατροπή, αλλά την επηρεάζει. Δεν χρειάζεται να κάνετε αλλαγές στους προϋπολογισμούς σας. Προσδιορίστε τους πιο πολύτιμους τύπους πελατών σας.

Βασικά Οφέλη

insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Σε ασφαλιστικές εταιρείες που είναι νέες στο CLV μπορούμε να προσφέρουμε:

  • Αξιολόγηση CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε στρατηγικές CLV ευθυγραμμισμένες με τους συγκεκριμένους στόχους και στόχους σας.
  • Εφαρμογή CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να εφαρμόσετε πλήρως τις αρχές CLV στο επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας σας.
insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Σε ασφαλιστικές εταιρείες που χρησιμοποιούν ήδη το CLV:

  • Έλεγχος CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αξιολογήσετε και να βελτιώσετε τις τρέχουσες στρατηγικές CLV σας και να εντοπίσετε τομείς για βελτίωση για να μεγιστοποιήσετε τις αποδόσεις.
  • Προηγμένες στρατηγικές CLV – Μπορούμε να σχεδιάσουμε προηγμένες στρατηγικές για αυξημένη αποτελεσματικότητα.
insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ INSTECH

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Το insTech ειδικεύεται στην ανάπτυξη μοντέλων CLV προσαρμοσμένων στις ανάγκες διαφόρων εταιρειών, καλύπτοντας τόσο τις βραχυπρόθεσμες όσο και τις μακροπρόθεσμες εταιρικές στρατηγικές κάθε νεοεισερχόμενου στο insurTech πράκτορα ή μεσιτη.

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την καταλληλότερη μέθοδο που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες της ασφαλιστικής σας εταιρείας και τις μακροπρόθεσμες στρατηγικές της.

Μπορούμε επίσης να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας τόσο για νέες όσο και για εδραιωμένες ασφαλιστικές επιχειρήσεις .

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ

Συνεργαστείτε μαζί μας Σήμερα

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec sed finibus nisi, sed dictum eros.
insTech Business Models | Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση