insurTech μάρκετινγκ έναντι πληρωμένου μάρκετινγκ (Performance Marketing, PPC)

insurTech μάρκετινγκ έναντι πληρωμένου μάρκετινγκ (Performance Marketing, PPC)

Εισαγωγή

“InsurTech μάρκετινγκ εναντίον πληρωμένου μάρκετινγκ (διαφημίσεων), SEO VS PPC .”
Σε τι διαφέρουν αυτά τα δύο τμήματα του μάρκετινγκ και πότε πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε το ένα περισσότερο από το άλλο;
Ενώ τόσο το insurTech μάρκετινγκ όσο και το πληρωμένο μάρκετινγκ στοχεύουν στην προώθηση της ανάπτυξης των επαγγελματιών και επιχειρήσεων 

Μιλάμε για insurTech

Η τακτική σας ενημέρωση για Επιχειρηματικές ΙΔΕΕΣ και καινοτομία insurTech

Προσέγγιση

Από τις Συστάσεις και το cross-selling, τo insurTech και τo πληρωμένο μάρκετινγκ έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις, κυρίως με τη μορφή εισερχόμενου μάρκετινγκ έναντι εξερχόμενου μάρκετινγκ .
Το insurTech μάρκετινγκ αποτελεί μέρος του εισερχόμενου μάρκετινγκ , πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες και οι χρήστες προσπαθούν να σας βρουν, αντί να τους προσεγγίσετε. Εν τω μεταξύ, το εξερχόμενο μάρκετινγκ συμβαίνει μέσω της προβολής και επιτρέπει την ακριβή στόχευση του κοινού με βάση την εξειδίκευση, τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τη συμπεριφορά.

Στρατηγική

• Το insurTech μάρκετινγκ βασίζεται στη δημιουργία εξειδικευμένου περιεχομένου (Ασφάλιση περιουσίας), στη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (χρήση κατάλληλου εργαλείου SEO) και στη χρήση των κατάλληλων καναλιών για την προώθηση του εν λόγω περιεχομένου (Directories, κλαδικός τύπος, ιστοσελίδες κλπ).
• Από την άλλη πλευρά, το πληρωμένο μάρκετινγκ περιλαμβάνει την προώθηση και την επίτευξη του κοινού -στόχου σας μέσω διαφημίσεων.

On Line Αγορά

Μετατρέψτε το γραφείο σας σε On Line πωλητή, χρησιμοποιώντας τη δύναμη του insurTech.

Διαφορές

Το insurTech και to πληρωμένο μάρκετινγκ περιλαμβάνει διαφορετικούς τύπους μάρκετινγκ, ως εξής.
insurTech μάρκετινγκ

1. Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEO)
2. Μάρκετινγκ περιεχομένου
3. Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης
4. Μάρκετινγκ email
5. Εργαλεία AI

Αμειβόμενο μάρκετινγκ

1. Πληρωμή ανά κλικ (PPC)
2. Κοινωνική διαφήμιση
3. Διαφήμιση προβολής
4. Μάρκετινγκ influencer

Κόστος & απόδοση επένδυσης

Θα εξετάσουμε δύο εναλλακτικές εδώ:

• Το insurTech μάρκετινγκ απαιτεί συνήθως μια επένδυση εισόδου.
• Το πληρωμένο μάρκετινγκ, με τη μορφή εκστρατειών μάρκετινγκ απόδοσης και της PPC, περιλαμβάνει την κατανομή του προϋπολογισμού καθ’ όλη την διάρκεια του έτους για τις δαπάνες διαφημίσεων.

Στις περισσότερες περιπτώσεις (και εφόσον γίνει σωστά), το οργανικό μάρκετινγκ έχει υψηλότερη απόδοση επένδυσης από το πληρωμένο μάρκετινγκ. Για να επιτευχθεί αυτό, έπρεπε να ταξινομήσετε ορισμένες λέξεις -κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες και κάνουν κλικ στο εξειδικευμένο περιεχόμενο που θα αναρτήσετε.
Ως εκ τούτου, πρέπει να βρείτε τις δικές σας λέξεις -κλειδιά όπως “ασφαλιστικό γραφείο”, “financial planning”, “σημεία προσοχής ασφάλισης κατοικίας”, “έκπτωση ΕΝΦΙΑ”και “ασφάλιση κατοικίας”. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να το κάνετε οργανικά.
Πώς θα μοιάζει λοιπόν η εναλλακτική λύση; Πως θα ταξινομήσετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά μη οργανικά;
Το AHREF είναι μια καλή πλατφόρμα παρακολούθησης όπου θα μάθετε:

• Πώς να αναλύσετε τα δικά σας και τους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας με τον Εξερευνητή ιστότοπου
• Πώς να κυριαρχήσετε την έρευνα λέξεων -κλειδιών με τον Explorer Kords -Clords
• Πώς να βελτιώσετε την σελίδα και το τεχνικό σας SEO με τον έλεγχο ιστότοπου
• Πώς να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε τις βαθμολογίες σας στο Google με τον Tracker Rank
• Πώς να ανακαλύψετε αναξιοποίητη λέξη -κλειδί και ευκαιρίες δημιουργίας συνδέσμων με το περιεχόμενο Explorer
• Πώς να αποκτήσετε λέξεις -κλειδιά και σύνδεση ευκαιριών δημιουργίας σε αυτόματο πιλότο με ειδοποιήσεις

Λοιπόν, αν εκτελέσετε διαφημίσεις για την ίδια κίνηση για όλες αυτές τις λέξεις -κλειδιά, θα πρέπει να πληρώσετε πάνω από 1.500 ευρώ κάθε μήνα στις διαφημίσεις Google.
Ευτυχώς, δεν θα χρειαστεί να το κάνετε. Χάρη στο Insurtech μάρκετινγκ περιεχομένου και στο SEO, θα δείτε ότι αυτός ο τρόπος επικοινωνίας με τους επισκέπτες και τους πελάτες είναι πολύ φθηνότερος.
Σε καμία περίπτωση, το insurTech μάρκετινγκ και το SEO δεν έρχονται δωρεάν για κανέναν. Αλλά όταν γίνονται σωστά, μπορούν να έχουν μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ

Αναπτύξτε την επιχείρηση σας με το insTech

Είτε θέλετε να πουλάτε προϊόντα στο κατάστημα σας είτε σε όλο τον κόσμο, έχουμε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε.

Ταχύτητα

Με την έρευνα λέξεων -κλειδιών, τη δημιουργία περιεχομένου και τη βελτιστοποίηση περιεχομένου, το insurTech μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει πολύ στην ανάπτυξη και την αύξηση της κερδφορίας. Χρειάζεται χρόνος για την οικοδόμηση ορατότητας από νέους επισκέπτες, την καθιέρωση αξιοπιστίας του Brand και τη δημιουργία οργανικής κυκλοφορίας και αλληλεπίδρασης.
Από την άλλη πλευρά, το πληρωμένο μάρκετινγκ συνήθως προσφέρει ταχύτερα αποτελέσματα. Χρειάζεται λιγότερο χρόνο για να δημιουργηθεί μια καμπάνια και να αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα στην κυκλοφορία και τις μετατροπές.

Μακροβιότητα

Το insurTech μάρκετινγκ στοχεύει στη δημιουργία μιας βιώσιμης, μακροπρόθεσμης στρατηγικής. Εστιάζει στο μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνει αειθαλές περιεχόμενο. Το Evergreen Content Marketing παραμένει σχετικό για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αντίθετα, το πληρωμένο μάρκετινγκ προσφέρει άμεσα αποτελέσματα, αλλά ενδέχεται να μην έχει μόνιμο αντίκτυπο μόλις εξαντληθεί ο προϋπολογισμός διαφήμισης. Τη στιγμή που τελειώνει ο προϋπολογισμός διαφημίσεων, είναι η στιγμή που σταματάτε να παίρνετε περισσότερη επισκεψιμότητα στη σελίδα στόχου σας.

Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε το ένα πάνω στο άλλο;

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το insurTech και το πληρωμένο μάρκετινγκ έρχονται με τα δικά τους πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ενώ αυτό είναι πλέον κατανοητό στη θεωρία, πώς μπορείτε να γνωρίζετε ποια είναι μια καλύτερη λύση για τις δικές σας ανάγκες μάρκετινγκ;
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι κάθε επαγγελματίας ή επιχείρηση ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι διαφορετική, οπότε αυτό που ακολουθεί είναι η διορατικότητα που προέρχεται από μια γενίκευση.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Γιατί ο Σχεδιασμός Εμπειρίας του Χρήστη UX, είναι ο Σούπερ ήρωας των InsurTech Start-ups

Ανακαλύψτε πώς η κορυφαία σχεδίαση UX μπορεί να φέρει επανάσταση στην εκκίνηση της InsurTech, οδηγώντας την ανάπτυξη και την ικανοποίηση των πελατών.

Πότε να χρησιμοποιήσετε τακτικές insurTech μάρκετινγκ;

1. Διαχωρισμός Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Στην Ασφαλιστική βιομηχανία, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από οργανικό μάρκετινγκ μέσω του περιεχομένου και του SEO ανεξαρτήτως μεγέθους, .
Σκεφτείτε με αυτόν τον τρόπο:

• Όταν ψάχνετε για ασφάλιση ενός παλαιού αυτοκινήτου, δεν χρειάζεστε πολλή έρευνα αγοράς για να κατανοήσετε τις καλύψεις που χρειάζονται. Θεωρητικά η διαφήμιση για οικονομική αγορά είναι ενδεδειγμένη (το κόστος όμως για την συγκεκριμένη αλλά αποτελεσματική διαφήμιση είναι υψηλό). Το PPC το εφαρμόζουν συνήθως οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι πλατφόρμες direct ασφάλισης.
• Ωστόσο, εάν θέλετε να αγοράσετε ένα εξειδικευμένο προϊόν Ασφάλισης (π.χ. Financial Planning, D&O, Επαγγελματική ευθύνη κλπ), η έρευνά σας πρέπει να είναι διεξοδική. Επομένως, η ζήτηση για αυτό το είδος έρευνας πρέπει να ικανοποιηθεί μέσω σχετικού και πολύτιμου περιεχομένου.

2. Υψηλές υπηρεσίες εξειδικευμένων προϊόντων. Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα Υψηλής εξειδίκευσης χρειάζονται περισσότερη προσπάθεια από την πλευρά σας για να πωληθούν, σε σύγκριση με τα ασφαλιστήρια χαμηλότερης τιμής. Και ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επιτύχετε αυτό είναι μέσω του insurTech μάρκετινγκ.

3. insurTech 3.0. Όπως θα έχετε διαβάσει, οι καταξιωμένοι επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που θέλουν να μεταβούν στο αύριο, ενημερώνουν ότι, το insurTech μάρκετινγκ είναι η στρατηγική για τους ασφαλιστικούς συμβούλους. Ο τρόπος με τον οποίο τα περισσότερα Ασφαλιστικά προϊόντα θα προωθούνται τα επόμενα χρόνια είναι μέσω του οργανικού μάρκετινγκ.

Ως εκ τούτου, η οικοδόμηση οργανικής κυκλοφορίας μέσω μιας σταθερής στρατηγικής insurTech μάρκετινγκ είναι πιθανώς ένας δρόμος μονής κατεύθυνσης για την περίπτωσή σας.

Πότε να χρησιμοποιήσετε τακτικές πληρωμένης μάρκετινγκ;

1. Εκκίνηση/ Εστίαση σε νέα εξειδίκευση. Μερικές φορές πρέπει να δείξετε ότι αλλάζετε εξειδίκευση, εισαγάγετε νέα προϊόντα ή χαρακτηριστικά . Και για να δείτε αν λειτουργούν όπως θα έπρεπε, πρέπει να χτίσετε την κυκλοφορία. Αλλά δεν έχετε πάντα τον απαραίτητο χρόνο / πηγές για να δημιουργήσετε περιεχόμενο και για αυτούς. Σε αυτή την περίπτωση το πληρωμένο μάρκετινγκ έρχεται σε προτεραιότητα και δημιουργεί την κυκλοφορία γρήγορα.

2. Διερεύνηση / επιλογή εξειδίκευση / νέων προϊόντων. Όταν έχετε μια νέα ιδέα, υπηρεσία ή προιόν είναι το στάδιο στο οποίο αυτά χρειάζονται δοκιμές για την θέση τους στην αγορά. Κατά τη διάρκεια αυτού του σταδίου, πρέπει να κάνετε τις απαραίτητες μετρήσεις. Για να κάνετε τέτοιου είδους μετρήσεις, θα χρειαστείτε πρώτα να μαντέψατε την αποδοχή τους από τους χρήστες. Σε πολλές τέτοιες περιπτώσεις, η γρήγορη πληρωμένη διαφήμιση είναι καλύτερη από τη δημιουργία και την εφαρμογή μιας στρατηγικής insurTech μάρκετινγκ σε τόσο πρώιμο στάδιο.

3. Εκδηλώσεις και πωλήσεις σε περιορισμένο χρόνο. Όταν έχετε περιορισμένο χρόνο για να πουλήσετε ή να προωθήσετε κάτι, για παράδειγμα κατά τη διάρκεια του κινδύνου πυρκαγιάς, την εποχή της πλεύσης σκαφών, εποχές εκπτώσεων (ΕΝΦΙΑ) κλπ, τότε το πληρωμένο μάρκετινγκ σας επιτρέπει να φτάσετε στο κοινό σας γρηγορότερα.

4. Επικεντρωμένη Στόχευση ακριβίας. Οι πληρωμένες πλατφόρμες μάρκετινγκ προσφέρουν προηγμένες επιλογές στόχευσης που σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα ή συμπεριφορές χρηστών.

Μιλάμε για insurTech

Εάν βρίσκετε ενδιαφέροντα τα άρθρα μας μπορείτε να ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ αφήνωντας το e-mail σας.

Κωνσταντίνος Πατεράκης

(I write about insurTech, cyber & finance)

Co-Founder at insTech & insurTechGR

Στο insTech επικεντρωνόμαστε κυρίως στο σχεδιασμό ψηφιακών επιχειρήσεων, μέσω οργανωτικών οικοσυστημάτων (οργανωτικά μοντέλα λειτουργίας).

Βοηθάμε τους ηγέτες ν’ αναπτύξουν ψηφιακές εταιρείες & insurtech Startups υψηλών επιδόσεων, με βάση το παράδειγμα επιχείρησης μέσα σε μια επιχείρηση, (Business-in-business) όπου κάθε στέλεχος σκέφτεται και ενεργεί σαν επιχειρηματίας που διευθύνει μια μικρή επιχείρηση.

Περισσότεροι Πόροι για το insurTech

Διαβάστε τις απόψεις μας για ασφαλιστικά θέματα που σ’ ενδιαφέρουν και γνώρισε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.

intrapreneurship in insurtech

intrapreneurship in insurtech

"Μοιραζόμαστε την εμπειρία μας στην ενδοεπιχειρηματικότητα και την ανατροπή του ασφαλιστικού...

Tι είναι το CAPTCHA και γιατί να το βάλεις στην ιστοσελίδα;

Tι είναι το CAPTCHA και γιατί να το βάλεις στην ιστοσελίδα;

Κάθε webmaster μισεί τo spamming και τα bots! Κι αυτό γιατί μπορούν να ρίξουν την ποιότητα ενός site, να κάνουν παρεμβολές στην επίδοσή του ή ακόμα και να “εισβάλλουν” στις φόρμες και στα σχόλια.”

Ποιος είναι ο τρόπος λοιπόν να τα αποφύγεις;

“CAPTCHA είναι η απάντηση.

Μιλάμε για insurTech

Η τακτική σας ενημέρωση για Επιχειρηματικές ΙΔΕΕΣ και καινοτομία insurTech

Ο καλύτερος τρόπος να μπλοκάρεις τα Bots

Το Completely Automated Public Turing Test to Tell Computers and Humans Apart ή πολύ απλά CAPTCHA, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να μπλοκάρεις τα bots και να αποφύγεις το spamming στη σελίδα σου. Και ευτυχώς, δεν είναι δύσκολο να το εγκασταστήσεις.

Βέβαια, έχει ένα μειονέκτημα. Ο χρήστης χρειάζεται να γράψει αυτό που ζητάει το CAPTCHA, ώστε να ταυτοποιηθεί ότι δεν είναι ρομπότ και αυτό είναι αρκετά χρονοβόρο. Για να περιορίσει λοιπόν το πρόβλημα αυτό η Google, έκανε πραγματικότητα το 2009 το CAPTCHA.

Το πλεονέκτημα του  CAPTCHA είναι ότι δε χρειάζεται ο χρήστης να μπει στη διαδικασία να γράψει κάποιο κείμενο. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να κλικάρει στο σχετικό πεδίο ώστε να επιβεβαιώσει ότι… είναι άνθρωπος και όχι bot. Αν το CAPTCHA καταλάβει κάτι περίεργο, μπορεί εκτός από αυτό το “κλικ” στο σχετικό πλαίσιο, να ζητήσει να αναγνωρίσει ο χρήστης μερικές εικόνες. Για παράδειγμα, θέτει μια ερώτηση όπως “σε ποια από αυτές τις εικόνες βλέπετε πινακίδα” και ο χρήστης επιλέγει ανάλογα.

Το CAPTCHA έχει γίνει πλέον ένα σημαντικό κομμάτι για κάθε site που θέλει να είναι ασφαλές και προστατευμένο. Αν λοιπόν δεν το έχεις ακόμα, ώρα να το εγκαταστήσεις!

#1: Πλεονεκτήματα του CAPTCHA

Μπορεί αρκετοί χρήστες να θεωρούν ότι το CAPTCHA είναι μια περιττή και ίσως ενοχλητική διαδικασία, ωστόσο έχει πλεονεκτήματα για τους webmasters και συγκεκριμένα:

– Βοηθά στο διαχωρισμό της ψεύτικης από την πραγματική επισκεψιμότητα
– Είναι εύκολο στην επίλυση και άρα δεν κάνει κακό στην επισκεψιμότητα
– Βοηθάει να μπλοκαριστούν τα spams

Αν έχεις ήδη μεγάλη επισκεψιμότητα και αρκετά spam σχόλια, το να βάλεις CAPTCHA στο site σου θα σε βοηθήσει πολύ. Συνίσταται να το εγκαταστήσεις σε σημαντικά σημεία όπως την σελίδα login, τις φόρμες επικοινωνίας, τα σχόλια κλπ.

On Line Αγορά

Μετατρέψτε την ιστοσελίδα σας σε On Line πωλητή, χρησιμοποιώντας τη δύναμη του insurTech.

#2: Εγκαθιστώντας το CAPTCHA στο site σου

Τώρα που ξέρεις στα σίγουρα ότι χρειάζεσαι CAPTCHA, θα σου πούμε οτι είναι εγκατεστημένο στις ιστοσελίδες του insTech και μπορούμε να στο ρυθμίσουμε εφόσον το επιθυμείς.

Θα το βρείς στο Πακέτο Service CAPTCHA.

Αν και υπάρχουν πολλές λύσεις CAPTCHA εκεί έξω, καμία από αυτές δεν είναι τόσο καλή όσο το CAPTCHA. Όχι μόνο είναι πιο εύχρηστο, αλλά είναι και το πιο καλαίσθητο.

Να λοιπόν τα βήματα που χρειάζεται να κάνεις για να βάλεις CAPTCHA στη σελίδα σου.

#3: Σημαντική σημείωση

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι το CAPTCHA μπορεί να λειτουργήσει σωστά μόνο εφόσον το site σου μπορεί να “διαβάσει” τις απαντήσεις που δίνουν οι χρήστες ή τα bots, ώστε να επιτρέψει και να αποτρέψει ενέργειες, αντίστοιχα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το καταφέρεις αυτό, αλλά εξαρτάται από τη δομή του site σου. Αν έχεις WordPress, είναι πολύ πιο εύκολο, χάρη στα πολλά σχετικά plugins που είναι διαθέσιμα. Ένα τέτοιο είναι το No CATPTCHA reCAPTCHA, το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να κάνει login, εγγραφή και σχόλιο αν απαντήσει σωστά στο σχετικό πεδίο.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ

Αναπτύξτε την επιχείρηση σας με το insTech

Είτε θέλετε να πουλάτε προϊόντα στο κατάστημα σας είτε σε όλο τον κόσμο, έχουμε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε.

#4: Καταλήγοντας

Αν και το CAPTCHA δεν είναι το μόνο μέτρο που πρέπει να πάρεις για να είναι το site σου ασφαλές, σίγουρα αποτελεί έναν απαραίτητο εργαλείο που δεν πρέπει να αγνοήσεις! Εγκατάστησέ το πανεύκολα σήμερα κιόλας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ InsurTech UX

Γιατί ο Σχεδιασμός Εμπειρίας του Χρήστη UX, είναι ο Σούπερ ήρωας των InsurTech Startups

Ανακαλύψτε πώς η κορυφαία σχεδίαση UX μπορεί να φέρει επανάσταση στην εκκίνηση της InsurTech, οδηγώντας την ανάπτυξη και την ικανοποίηση των πελατών.

Πώς οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές δημιουργούν καλύτερες εμπειρίες και αυξάνουν τα έσοδα με το insTech

Το Ψηφιακό Ασφαλιστικό Οικοσύστημα insTech βοηθά τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να προσαρμοστούν στις πιο πρόσφατες τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς, ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους. Η πλατφόρμα μας βοηθά όσουε θέλουν να εισέλθουν στο insurTech να δημιουργούν απρόσκοπτα ταξίδια παντός καναλιού για πελάτες που δημιουργούν αφοσίωση και συμβάλλουν στην αύξηση των μετατροπών πωλήσεων.
Τα δεδομένα και τα εργαλεία επιτρέπουν στους επαγγελματίες Ασφαλιστές να κατανοήσουν τους πελάτες τους σε πολύ βαθύτερο επίπεδο και να δημιουργήσουν πιο ελκυστικά προϊόντα και συναρπαστικά μηνύματα. Αυτά τα πλούσια δεδομένα μπορούν επίσης τους να καθοδηγήσουν για να ξοδεύουν πιο έξυπνα και να κατανέμουν σωστά τους προϋπολογισμούς για να επωφεληθούν από τις πιο πρόσφατες τάσεις διαφήμισης μάρκετινγκ και ασφάλισης.
Τελικά, αυτές οι ενέργειες μπορούν να οδηγήσουν σε περισσότερους ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες, περισσότερες μετατροπές και περισσότερα έσοδα για το ασφαλιστικό γραφείο ή την επιχείρηση σας. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην εμβάθυνση της εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών και της επωνυμίας σας.

Πείτε μας πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορεί το insTech να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ ασφαλίσεων;
Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε μια προσαρμοσμένη επίδειξη για να δείτε μόνοι σας πώς το insTech μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ και να δημιουργήσετε καλύτερες εμπειρίες πελατών.

Κωνσταντίνος Πατεράκης

(I write about insurTech, cyber & finance)

Co-Founder at insTech & insurTechGR

Στο insTech επικεντρωνόμαστε κυρίως στο σχεδιασμό ψηφιακών επιχειρήσεων, μέσω οργανωτικών οικοσυστημάτων (οργανωτικά μοντέλα λειτουργίας).

Βοηθάμε τους ηγέτες ν’ αναπτύξουν ψηφιακές εταιρείες & insurtech Startups υψηλών επιδόσεων, με βάση το παράδειγμα επιχείρησης μέσα σε μια επιχείρηση, (Business-in-business) όπου κάθε στέλεχος σκέφτεται και ενεργεί σαν επιχειρηματίας που διευθύνει μια μικρή επιχείρηση.

Περισσότεροι Πόροι για το insurTech

Διαβάστε τις απόψεις μας για ασφαλιστικά θέματα που σ’ ενδιαφέρουν και γνώρισε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.

intrapreneurship in insurtech

intrapreneurship in insurtech

"Μοιραζόμαστε την εμπειρία μας στην ενδοεπιχειρηματικότητα και την ανατροπή του ασφαλιστικού...

insurTech Μάρκετινγκ για Ασφαλιστές: Ορισμός και πλήρης οδηγός [2025]

insurTech Μάρκετινγκ για Ασφαλιστές: Ορισμός και πλήρης οδηγός [2025]

Εισαγωγή

“Το insurTech μάρκετινγκ είναι σαν να Ανθίζει ένα λουλούδι σε έναν ακμάζοντα κήπο. Σε αυτόν τον κήπο μάρκετινγκ, η παρουσία του προσωπικού ή  επιχειρηματικού Brand μεγαλώνει φυσικά, καλλιεργείται από γνήσιες αλληλεπιδράσεις του οικοσυστήματος και καλλιεργείται με προσοχή.
Και ακριβώς όπως ένας κηπουρός καλλιεργεί με βιολογικό τρόπο τα φυτά του, το insurTech μάρκετινγκ απαιτεί υπομονή, αφοσίωση, εξοικείωση με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και βαθιά κατανόηση του οικοσυστήματος στο οποίο μπορεί να ευδοκιμήσει.
Ας αφήσουμε όμως την θεωρία και ας δούμε πως μπορείτε να φτάσετε σε αυτό.

Μιλάμε για insurTech

Η τακτική σας ενημέρωση για Επιχειρηματικές ΙΔΕΕΣ και καινοτομία insurTech

Τι είναι το insurTech μάρκετινγκ;

Για να το πούμε απλά το insurTech μάρκετινγκ είναι το είδος που οικοδομεί την διαδικτυακή παρουσία σας και βασίζεται ελάχιστα σε διαφημίσεις.
Έτσι, αντί να ξοδεύετε χρήματα σε διαφημίσεις ή προωθήσεις, το οργανικό μάρκετινγκ επικεντρώνεται στη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου (εξειδικευμένα άρθρα) , στην εμπλοκή με τους επισκέπτες σας (Forum κλπ) και στην αξιοποίηση εργαλείων AI και διαφόρων -οργανικών καναλιών (directories, SEO, Social κλπ) για την προσέλκυση και τη διατήρηση των πελατών.
Πρόκειται για την οικοδόμηση γνήσιων συνδέσεων μαζί τους και την απόκτηση εμπιστοσύνης αντί να αγοράζετε την προσοχή τους.
Με το insurTech μάρκετινγκ, αξιοποιείτε τη δύναμη των καναλιών όπως τα Directories, οι μηχανές αναζήτησης, το SEO, οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η δημιουργία περιεχομένου και οι λέξεις κλειδιά που αναζητουν οι επισκέπτες και δυνητικοί πελάτες σας.
Καταλήγοντας, το insurTech μαρκετινγκ δεν αφορά μόνο τα κανάλια ανάπτυξης που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, αλλά πώς θα τα χρησιμοποιήσετε.

Η σημασία του insurTech μάρκετινγκ

Λοιπόν, ποια είναι η σημασία του insurTech μάρκετινγκ μέσα στο Digital μάρκετινγκ και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε ούτως ή άλλως εφόσον επιλέξετε τον δρόμο της ψηφιακής τεχνολογίας και του AI.
1. Δημιουργία εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας: Ένα μεγάλο μέρος του insurTech μάρκετινγκ συνδέεται με τη δημιουργία περιεχομένου και το μάρκετινγκ περιεχομένου. Με την παροχή πολύτιμου (εξειδικευμένου) περιεχομένου, την αντιμετώπιση των σημείων και των αναγκών των πελατών και τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου (όχι αντιγραφή), δημιουργείτε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Αυτή η εμπιστοσύνη αποτελεί το θεμέλιο για μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους επισκέπτες και τους πελάτες δημιουργώντας αφοσίωση στο Brand.
2. Κόστος-αποτελεσματικότητα: Το οργανικό μάρκετινγκ είναι οικονομικά αποδοτικό σε σύγκριση με τις μεθόδους διαφήμισης που είναι αμειβόμενες. Με το insurTech μάρκετινγκ, μπορείτε να προσελκύσετε οργανική κυκλοφορία χωρίς να επιβαρυνθείτε με μεγάλο κόστος διαφήμισης.
3. Βιώσιμη ανάπτυξη: Το insurTech μάρκετινγκ επικεντρώνεται στην οικοδόμηση μιας σταθερής βάσης για βιώσιμη ανάπτυξη. Μέσω της στρατηγικής δημιουργίας περιεχομένου, βελτιστοποίησης SEO και δέσμευσης κοινού, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μπορούν να προσελκύσουν σχετικούς και ειδικευμένους οδηγούς και e-book, οδηγώντας σε μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της κερδοφορίας τους.
4. Αρχή και ηγεσία της σκέψης: Με τη σταθερή παροχή πολύτιμου και διορατικού περιεχομένου, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μπορούν να τοποθετηθούν ψηλά στην βιομηχανία τους και να γίνουν ηγέτες σκέψης. Αυτή η τοποθέτηση ενισχύει τη φήμη του Brand και ενθαρρύνει την αφοσίωση των πελατών.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ InsurTech UX

Γιατί ο Σχεδιασμός Εμπειρίας του Χρήστη UX, είναι ο Σούπερ ήρωας των InsurTech Startups

Ανακαλύψτε πώς η κορυφαία σχεδίαση UX μπορεί να φέρει επανάσταση στην εκκίνηση της InsurTech, οδηγώντας την ανάπτυξη και την ικανοποίηση των πελατών.

Κωνσταντίνος Πατεράκης

(I write about insurTech, cyber & finance)

Co-Founder at insTech & insurTechGR

Στο insTech επικεντρωνόμαστε κυρίως στο σχεδιασμό ψηφιακών επιχειρήσεων, μέσω οργανωτικών οικοσυστημάτων (οργανωτικά μοντέλα λειτουργίας).

Βοηθάμε τους ηγέτες ν’ αναπτύξουν ψηφιακές εταιρείες & insurtech Startups υψηλών επιδόσεων, με βάση το παράδειγμα επιχείρησης μέσα σε μια επιχείρηση, (Business-in-business) όπου κάθε στέλεχος σκέφτεται και ενεργεί σαν επιχειρηματίας που διευθύνει μια μικρή επιχείρηση.

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

CSS is located in a code module under this text

Περισσότεροι Πόροι για το insurTech

Διαβάστε τις απόψεις μας για ασφαλιστικά θέματα που σ’ ενδιαφέρουν και γνώρισε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.

intrapreneurship in insurtech

intrapreneurship in insurtech

"Μοιραζόμαστε την εμπειρία μας στην ενδοεπιχειρηματικότητα και την ανατροπή του ασφαλιστικού...

Insurance Industry Trends

Insurance Industry Trends

“Χωρίς εμπιστοσύνη, ο ασφαλιστικός κλάδος δεν θα λειτουργούσε. Οι καταναλωτές πληρώνουν ασφάλιστρα, πιστεύοντας ότι εάν υποβάλουν ποτέ αξίωση, ο ασφαλιστής θα καλύψει τη ζημία τους με βάση τους όρους με τους οποίους συμφώνησε προηγουμένως ο καταναλωτής. Ωστόσο, σε περιόδους εκτεταμένης παγκόσμιας αναταραχής , όπως έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στους διαμεσολαβητές και τις ασφαλιστικές εταιρείες.”

Η EY υπογραμμίζει στο Global Insurance Outlook για το 2024 , μια έκθεση για τις επικρατούσες τάσεις του ασφαλιστικού κλάδου, ότι η εμπιστοσύνη διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στις προσπάθειες των ασφαλισικών διαμεσολαβητών να χτίσουν την εμπειρία και την αφοσίωση των πελατών, να αυξήσουν την κερδοφορία και πολλά άλλα. Η εμπιστοσύνη μπορεί ακόμη και να επηρεάσει την ικανότητά τους να επωφελούνται από τις δυνατότητες του multichanel marketing μέσω της  τεχνητής νοημοσύνης (AI) .
Έτσι, η εμπιστοσύνη είναι ζωτικής σημασίας για να παρέχουν μια ανεπανάληπτη εμπειρία στους πελάτες τους και η διαφάνεια παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό.

Αλλά τι άλλο πρέπει να σκεφτούν οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης καθώς σχεδιάζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ ασφάλισης φέτος;

Ποιες άλλες τάσεις πρέπει να παρακολουθούν και να ανταποκρίνονται;

Το insTech βοηθάει τους επαγγελματίες της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης να μεταβούν στο insurTech

Ξεκινήστε μια insurTech Start-up χωρίς την ταλαιπωρία της δημιουργίας BMC και Στρατηγικής, εξειδικευμένης ιστοσελίδας και πολυκαναλικού Marketing, διοχέτευσης επισκεπτών για αύξηση πωλήσεων και κυρίως μιας ανεπανάληπτης εμπειρίας χρήστη.

Ανοδικές τάσεις στον ασφαλιστικό κλάδο

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι ο κλάδος είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός και πλήττεται από διαταραχές.

Δείχνει επίσης ότι λίγοι καταναλωτές είναι ικανοποιημένοι με τους ασφαλιστές τους. Οι υψηλές τιμές, η ασυνεπής εξυπηρέτηση, η δυσκολία στην αποζημίωση τα προβλήματα με την αγορά ασφάλισης μέσω διαδικτύου και οι κακές κριτικές μπορούν όλα να λειτουργήσουν ενάντια στους επαγγελματίες ασφαλιστές και τις επιχειρήσεις τους να κερδίσουν μερίδιο αγοράς.

Η παρακολούθηση των τάσεων μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να αντιμετωπίσουν αυτά τα ζητήματα και να προσφέρουν μια ζωτική ώθηση ανάπτυης για φέτος.

#1: Δώστε έμφαση στην εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια

Όπως συμφωνούν η EY, η Deloitte , η PwC, αυτή η εμπιστοσύνη είναι κάτι περισσότερο από την «εμπιστοσύνη του Brand (επωνυμίας)». Η εμπιστοσύνη εκτείνεται από τους καταναλωτές, που θέλουν να λάβουν αξία για τα χρήματα και βεβαιότητα όσον αφορά την αποζημίωση και από τις ρυθμιστικές αρχές, που θέλουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να είναι αξιόπιστοι συνεργάτες στην ανάπτυξη του κλάδου.

Επομένως, η διαφάνεια είναι βασικό συστατικό της οικοδόμησης εμπιστοσύνης.

Η ασφάλιση είναι μια εξαιρετικά εξειδικευμένη και πολύπλοκη επιχείρηση. Όσο περισσότεροι πράκτορες και μεσίτες μπορούν να αποκαλύπτουν πώς λαμβάνουν αποφάσεις στην ανάληψη και την διαχείριση του κινδύνου σε όλα τα στάδια, τόσο περισσότερο οι καταναλωτές και οι ρυθμιστικές αρχές θα έχουν εμπιστοσύνη στη λήψη των αποφάσεών τους. Η διαφάνεια είναι επίσης ζωτικής σημασίας όταν πρόκειται για τη χρήση μετασχηματιστικής τεχνολογίας όπως η τεχνητή νοημοσύνη.

Πλεονεκτήματα του Strong InsurTech UX

Όπως σε κάθε κλάδο, το επίκεντρο του InsurTech UX έχει σαν στόχο να δημιουργήσει μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη. Είναι μια αναγκαιότητα, ειδικά στον περίπλοκο κόσμο της ασφάλισης. Δείτε πως το ισχυρό InsurTech UX μπορεί να ωφεληθεί τόσο τους παρόχους ασφαλίσεων όσο και τους ασφαλισμένους:

#2: Αυξανόμενη ζήτηση για κάλυψη

Σύμφωνα με τη Fitch Ratings , οι ασφαλιστικές ανάγκες είναι πιθανό να παρουσιάσουν αυξημένη ζήτηση από τους καταναλωτές φέτος, παρά τα τέσσερα χρόνια σταθερής αύξησης των ασφαλίστρων. Τα καλά νέα για τους καταναλωτές είναι ότι ο πληθωρισμός δεν επηρεάζει συνήθως τα ασφάλιστρα.
Παρόλα αυτά, μια τάση του ασφαλιστικού κλάδου που πρέπει να παρακολουθήσετε θα μπορούσε να είναι στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπου οι παρατηρητές αναμένουν ότι τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων θα αυξηθούν ενώ οι αποζημιώσεις θα είναι χαμηλότερες.

Αυτό σημαίνει ότι οι ασφαλιστές θα πρέπει να αποδείξουν την αξία της ασφάλισης και της κάλυψης και να δικαιολογήσουν το υψηλότερο κόστος για τους πελάτες.
Οι καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ θα είναι κρίσιμες για την ξεκάθαρη μετάδοση αυτών των μηνυμάτων.

#3: Σφιχτοί προϋπολογισμοί μάρκετινγκ

Την ίδια στιγμή που η ζήτηση για ασφάλιση αυξάνεται, τα έξοδα ασφαλιστικού μάρκετινγκ βρίσκονται υπό ή κινδυνεύουν με περικοπές. Σε αυτό το περιβάλλον, η ακριβής απόδοση των καμπανιών είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Ένας τρόπος για να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση σχετικά με τον αντίκτυπο του μάρκετινγκ είναι να παρακολουθείτε στενά τη διασύνδεση μεταξύ διαδικτυακών και εκτός σύνδεσης ταξιδιών πελατών.

Η παρακολούθηση μέσω διαδικτύου είναι εύκολη και ενώ πολλοί καταναλωτές σήμερα διεξάγουν την αρχική τους έρευνα στο διαδίκτυο, πολλοί εξακολουθούν να προτιμούν να ολοκληρώνουν συναλλαγές εκτός σύνδεσης. Αυτό καθιστά ακόμη πιο σημαντική τη λήψη δεδομένων από συνομιλίες εκτός σύνδεσης, όπως τηλεφωνικές κλήσεις.

Με τη σωστή τεχνολογία, αυτό είναι εύκολο να γίνει. Υπάρχουν πλατφόρμες, όπου καταγράφουν το 100% των κλήσεων και αναλύουν ποιες είναι μετατροπές, παρέχοντας έτσι στο μάρκετινγκ αδιάψευστα στοιχεία απόδοσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα στοιχεία για να αποδείξετε την πλήρη απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) και να βελτιστοποιήσετε τις συνολικές δαπάνες μάρκετινγκ.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ

Αναπτύξτε την επιχείρηση σας με το insTech

Είτε θέλετε να πουλάτε προϊόντα στο κατάστημα σας είτε σε όλο τον κόσμο, έχουμε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε.

#4: Επέκταση της χρήσης ψηφιακών καναλιών

Αναμένετε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ασφαλιστικού κλάδου θα συνεχιστεί φέτος, με πολλές εταιρείες να επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας, όπως εφαρμογές που απευθύνονται στους καταναλωτές, ψηφιακές πλατφόρμες και διαδικτυακές πύλες.
Η στρατηγική χρήση των ψηφιακών καναλιών μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, να εξορθολογίσει τις διαδικασίες και να επιτρέψει τις απομακρυσμένες συναλλαγές. Περισσότερες από τις μισές διαδικτυακές αναζητήσεις για ασφαλιστικά προϊόντα πραγματοποιούνται μέσω smartphone. Ωστόσο, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα πρέπει να έχουν κατά νου ότι πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα smartphone τους για να πραγματοποιούν κλήσεις που οδηγούν σε συναλλαγές.

#5: Ταχέως αυξανόμενη υιοθέτηση τεχνητής νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) φέρνει επανάσταση σχεδόν στον ασφαλιστικό κλάδο . Πολλοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές προσπαθούν να υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσουν στην υποστήριξη των επιχειρηματικών διαδικασιών, της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης τους, της βελτίωσης εμπειρίας πελατών για την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου τους και την παροχή πληροφοριών μέσω chatbots και εικονικών βοηθών και την ενημέρωση των προϊόντων.

#6: Επιταχυνόμενη καινοτομία προϊόντων

Όπως κάθε κλάδος, έτσι και ο ασφαλιστικός πρέπει να καινοτομήσει για να αναπτυχθεί. Σ’ αυτό περιλαμβάνεται η ανάπτυξη νέων προϊόντων που ανταποκρίνονται και μερικές φορές προβλέπουν τη ζήτηση των καταναλωτών.
Ενδεικτικά:
• Η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο καλύπτει οργανισμούς και άτομα έναντι οικονομικών απωλειών, ευθύνης ή νομικού κόστους που προκαλούνται από εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, όπως παραβιάσεις δεδομένων, απώλεια δεδομένων και επιθέσεις ransomware.

• Η ασφάλιση βάσει χρήσης (UBI), γνωστή και ως τηλεματική είναι μια μορφή αυτόματης ασφάλισης που βασίζεται σε δεδομένα που συλλέγονται μέσω εφαρμογών οδήγησης, συνδεσιμότητας Bluetooth, ενσωματωμένων συστημάτων ή συσκευών IoT προσθήκης αυτοκινήτου. Τα δεδομένα διαβιβάζονται σε πραγματικό χρόνο, μετρούν την πέδηση, την ταχύτητα και τη συνολική απόδοση του ασφαλισμένου σε σχέση με τα δεδομένα του κλάδου για να προσδιορίσουν εάν ο οδηγός διατρέχει υψηλότερο ή χαμηλότερο κίνδυνο από τον μέσο όρο και υπολογίζει αναλόγως τα ασφάλιστρα.
• Η παραμετρική ασφάλιση είναι ένας τύπος ταχείας ασφάλισης καταστροφών κατά την οποία ο ασφαλιστής συμφωνεί να διακανονίσει αμέσως τις απαιτήσεις για ένα ποσό που καθορίζεται στο συμβόλαιο αντί για τις πραγματικές ζημίες όταν συμβαίνει ένα συγκεκριμένο γεγονός. Για παράδειγμα, ένα θερμοκήπιο μπορεί να συνάψει παραμετρική ασφάλιση για να ανακτήσει 200.000 euro εάν μία καταιγίδα κατηγορίας 4 ή υψηλότερη χτυπήσει την επιχείρηση.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ InsurTech UX

Γιατί ο Σχεδιασμός Εμπειρίας του Χρήστη UX, είναι ο Σούπερ ήρωας των InsurTech Startups

Ανακαλύψτε πώς η κορυφαία σχεδίαση UX μπορεί να φέρει επανάσταση στην εκκίνηση της InsurTech, οδηγώντας την ανάπτυξη και την ικανοποίηση των πελατών.

#7: Αύξηση της διατραχής στον κλάδο

Ακριβώς όπως και στον τομέα των fintech, η διαταραχή που προκαλείται από την τεχνολογία είναι διάχυτη στον ασφαλιστικό κόσμο. Οι νεοφυείς επιχειρήσεις Insurtech χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το blockchain και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) για να ανακινήσουν τα παραδοσιακά μοντέλα ασφάλισης, υπερ-εξατομικεύοντας προϊόντα και υπηρεσίες.
Μερικά παραδείγματα αυτής της διαταραχής περιλαμβάνουν:
• Η ανάπτυξη ψηφιακών ασφαλιστικών μεσιτών, που συχνά στελεχώνονται από εικονικούς μεσίτες

• Ασφάλιση κατ’ απαίτηση, όπου οι πελάτες αγοράζουν προϊόντα για συγκεκριμένο σκοπό και χρονική περίοδο, όπως ταξίδια διακοπών

• Peer-to-peer ασφάλιση ή P2P, όπου άτομα ή οικογένειες με ομοϊδεάτες συνδυάζουν πληρωμές ασφαλίστρων για να δημιουργήσουν κάλυψη μικρών ομάδων

• Προϊόντα που βασίζονται σε blockchain , όπως τα έξυπνα συμβόλαια, τα οποία προσφέρουν πλήρη διαφάνεια στον ασφαλιστή και στον ασφαλισμένο και μπορούν να ακυρωθούν αυτόματα εάν κάποιο από τα μέρη δεν εκπληρώσει τους όρους της σύμβασης

#8: Προσαρμογή προσφορών στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών

Η εξατομίκευση είναι ο τρόπος του μέλλοντος για τις στρατηγικές μάρκετινγκ ασφαλίσεων, ειδικά στα προγράμματα μάρκετινγκ παντός καναλιού .
Οι περισσότεροι πελάτες που ασχολούνται με μια επωνυμία θέλουν και αναμένουν μια συνεπή και προσωπική εμπειρία. Η αυξανόμενη χρήση ψηφιακών εργαλείων που βασίζονται σε δεδομένα από τους καταναλωτές διευκολύνει τους ασφαλιστές να παρέχουν πιο απρόσκοπτα και ελκυστικά ταξίδια αναζήτησης και αγορών. Η δυνατότητα συνδυασμού διαδικτυακών δεδομένων με δεδομένα συνομιλίας εκτός σύνδεσης χρησιμοποιώντας λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων και ευφυΐας συνομιλιών επιτρέπει επίσης στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αναπτύξουν μια πλήρη εικόνα του καταναλωτή για μεγαλύτερη εξατομίκευση.
Ψηφιακά Οικοσυστήματα Ασφάλισης όπως το insTech συνδέουν αποτελεσματικά τα ταξίδια στο διαδίκτυο εντός και εκτός σύνδεσης, παρέχοντας στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, δεδομένα σε ιστοσελίδες ή συγκεκριμένες διαφημιστικές καμπάνιες με τις οποίες αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες και οι πελάτες. Αυτή η απρόσκοπτη μετάβαση από online σε offline διευκολύνει τους Πράκτορες και τους Μεσίτες να εξατομικεύουν τις επαφές και να προσαρμόζουν τις συνομιλίες για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών8

#9: Πλοήγηση στις κανονιστικές απαιτήσεις

Οι Ασφαίστικοί Διαμεσολαβητές αντιμετωπίζουν ένα περίπλοκο και ταχέως εξελισσόμενο ρυθμιστικό τοπίο. Ανάλογα με τη φύση και το εύρος των εργασιών μιας ασφαλιστικής εταιρείας, αυτό το έδαφος μπορεί να περιλαμβάνει αυστηρούς κανονισμούς προστασίας δεδομένων και απορρήτου, όπως ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης ( GDPR ).
Αυτές και άλλες ρυθμιστικές εντολές απαιτούν από τους ασφαλιστές να συμμετέχουν σε ισχυρές και συνεχείς προσπάθειες συμμόρφωσης και διαχείρισης κινδύνου. Πρέπει επίσης να παρακολουθούν προσεκτικά τους προμηθευτές και τις στρατηγικές συμμόρφωσής τους.
Στο insTech, εκτιμούμε και σεβόμαστε το απόρρητο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η πλατφρμα είναι συμβατή με το GDPR, καθώς και πιστοποιημένη στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιώ. Τα ευαίσθητα δεδομένα, όπως οι αριθμοί πιστωτικών καρτών που λαμβάνονται, διαγράφονται έτσι ώστε τα δεδομένα που χρησιμοποιεί η ομάδα μάρκετινγκ να είναι πλήρως συμβατά.

#10: Υιοθέτηση πελατοκεντρικών επιχειρηματικών μοντέλων

Μια άλλη κορυφαία τάση για τον ασφαλιστικό κλάδο φέτος, και πιθανότατα και μετά, είναι η ευρύτερη εστίαση της πελατοκεντρικότητας στις καθημερινές επιχειρήσεις. Μεταβαίνοντας σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τον πελάτη, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν να είναι βέβαιοι ότι θα τοποθετήσουν τον πελάτη στο κέντρο κάθε επιχειρηματικής λειτουργίας, όχι μόνο στις πωλήσεις, και θα παραδώσουν προϊόντα που τους λύνουν προβλήματα.
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την παροχή ασφάλισης μέσω τρίτων, όπως οι λιανοπωλητές για προϊόντα αυτοκινήτων, ηλεκτρονικά είδη, Real Estate, οικονομικών συμβούλων κλπ. Τα κλειδιά για την παροχή ενός επιχειρηματικού μοντέλου με επίκεντρο τον πελάτη, φυσικά, είναι να προσφέρετε μια απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη και να τον γνωρίζετε πραγματικά. Αυτό απαιτεί τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων για να ακούσετε τη φωνή του πελάτη

Πώς οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές δημιουργούν καλύτερες εμπειρίες και αυξάνουν τα έσοδα με το insTech

Το Ψηφιακό Ασφαλιστικό Οικοσύστημα insTech βοηθά τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να προσαρμοστούν στις πιο πρόσφατες τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς, ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους. Η πλατφόρμα μας βοηθά όσουε θέλουν να εισέλθουν στο insurTech να δημιουργούν απρόσκοπτα ταξίδια παντός καναλιού για πελάτες που δημιουργούν αφοσίωση και συμβάλλουν στην αύξηση των μετατροπών πωλήσεων.
Τα δεδομένα και τα εργαλεία επιτρέπουν στους επαγγελματίες Ασφαλιστές να κατανοήσουν τους πελάτες τους σε πολύ βαθύτερο επίπεδο και να δημιουργήσουν πιο ελκυστικά προϊόντα και συναρπαστικά μηνύματα. Αυτά τα πλούσια δεδομένα μπορούν επίσης τους να καθοδηγήσουν για να ξοδεύουν πιο έξυπνα και να κατανέμουν σωστά τους προϋπολογισμούς για να επωφεληθούν από τις πιο πρόσφατες τάσεις διαφήμισης μάρκετινγκ και ασφάλισης.
Τελικά, αυτές οι ενέργειες μπορούν να οδηγήσουν σε περισσότερους ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες, περισσότερες μετατροπές και περισσότερα έσοδα για το ασφαλιστικό γραφείο ή την επιχείρηση σας. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην εμβάθυνση της εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών και της επωνυμίας σας.

Πείτε μας πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορεί το insTech να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ ασφαλίσεων;
Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε μια προσαρμοσμένη επίδειξη για να δείτε μόνοι σας πώς το insTech μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ και να δημιουργήσετε καλύτερες εμπειρίες πελατών.

Κωνσταντίνος Πατεράκης

(I write about insurTech, cyber & finance)

Co-Founder at insTech, insurTechGR & BENEFIT f.s. Agent, IRMA, cyRM, (helping organizations to Navigate, Understand and insure, Cyber, Data privacy),

Στο insTech επικεντρωνόμαστε κυρίως στο σχεδιασμό ψηφιακών επιχειρήσεων, μέσω οργανωτικών οικοσυστημάτων (οργανωτικά μοντέλα λειτουργίας).

Βοηθάμε τους ηγέτες ν’ αναπτύξουν ψηφιακές εταιρείες & insurtech Startups υψηλών επιδόσεων, με βάση το παράδειγμα επιχείρησης μέσα σε μια επιχείρηση, (Business-in-business) όπου κάθε στέλεχος σκέφτεται και ενεργεί σαν επιχειρηματίας που διευθύνει μια μικρή επιχείρηση.

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

Name Goes Here

Name Goes Here

Position

CSS is located in a code module under this text

Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Customer Lifetime Value (CLV) στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

insTech Marketing Agency

Αξία της Διάρκειας Ζωής Πελατών (CLV)

Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίξτε το δρόμο για διαρκή ανάπτυξη και επιτυχία στον δυναμικό ασφαλιστικό κόσμο του insurTech

Είτε είστε ήδη εξοικειωμένοι με το Customer Lifetime Value είτε είστε νέος στο CLV, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Επιτρέψτε μας να σας βοηθήσουμε να ξεκλειδώσετε πλήρως τις δυνατότητες του CLV, μεταμορφώνοντας την επιχείρησή σας για βελτιωμένη αύξηση εσόδων, μακροπρόθεσμη σταθερότητα και μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα .

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του CLV;

Το CLV διαθέτει εκπληκτική δύναμη. φέρνει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, προσφέροντας τα ακόλουθα βασικά οφέλη:

Αύξηση εσόδων

Εστιάζοντας σε πελάτες υψηλής αξίας CLV, οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να βελτιστοποιήσουν την κερδοφορία και τις μακροπρόθεσμες ροές εσόδων.

Μακροπρόθεσμη επιχειρηματική σταθερότητα

Η διατήρηση πολύτιμων πελατών και η βελτιστοποίηση των ροών εσόδων συμβάλλει στη συνολική σταθερότητα και βιωσιμότητα της ασφαλιστικής επιχείρησης, παρέχοντας τα θεμέλια για συνεχή ανάπτυξη και επιτυχία.

Αποτελεσματική κατανομή πόρων

Η αποτελεσματική κατανομή των πόρων βοηθά τις ασφαλιστικές εταιρείες να επικεντρωθούν σε δραστηριότητες και τμήματα πελατών που αποφέρουν τη μεγαλύτερη κερδοφορία, βελτιστοποιώντας τις δαπάνες και τις προσπάθειες μάρκετινγκ, ενώ μειώνουν τις σπαταλημένες προσπάθειες.

Κόστους Αποδοτικότητας

Διασφαλίζοντας ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ και διατήρησης κατευθύνονται προς τμήματα με τις υψηλότερες δυνατότητες απόδοσης, οι ασφαλιστές μπορούν να μειώσουν τα περιττά έξοδα και τις σπαταλημένες προσπάθειες.

Βελτιωμένες σχέσεις με τους πελάτες

Προσαρμόζοντας στρατηγικές και προσφορές, οι επιχειρήσεις ενισχύουν τις ισχυρότερες σχέσεις και δημιουργούν μια αίσθηση αποκλειστικότητας και εκτίμησης μεταξύ των πελατών, μειώνοντας έτσι την ανατροπή και αυξάνοντας τα ποσοστά διατήρησης.

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Η προσέλκυση και η διατήρηση πελατών διαφοροποιεί τη μάρκα από τους ανταγωνιστές μέσω εξατομικευμένων εμπειριών και στοχευμένων πρωτοβουλιών.

Υπολογισμός της απόδοσης επένδυσης του κοινού πελατών

Σε αυτήν την ανάλυση, εμβαθύνουμε στην Αξία των τύπων ή των τμημάτων πελατών, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο ο εντοπισμός και η καλλιέργεια των πιο πολύτιμων τμημάτων πελατών μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τα έσοδα. Αναλύοντας μετρήσεις όπως η Αξία διάρκειας ζωής πελατών (CLV) και η διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR), οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν ποιοι τύποι πελατών —όπως συνδεδεμένοι χρήστες ή επαναλαμβανόμενοι αγοραστές— συνεισφέρουν περισσότερο στο τελικό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, διαπιστώσαμε ότι μόνο το 10% των επισκεπτών, όσων ήταν συνδεδεμένοι, ήταν υπεύθυνοι για το 77% των συναλλαγών. Κατανοώντας αυτά τα τμήματα, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανέμουν τους πόρους πιο αποτελεσματικά, επενδύοντας περισσότερο σε στρατηγικές διατήρησης, όπως προγράμματα αφοσίωσης για πελάτες υψηλής αξίας, αντί να εστιάζουν συνεχώς στην απόκτηση νέων πελατών. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο ενισχύει την κερδοφορία αλλά και χτίζει ισχυρότερες, μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες.

Αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV)

Η αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV ή LTV) είναι μια μέτρηση που υπολογίζει τα συνολικά έσοδα που μπορεί να αναμένει να κερδίσει μια επιχείρηση από έναν μόνο πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης τους. Βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν πόσο πολύτιμος είναι ένας πελάτης μακροπρόθεσμα, πέρα ​​από την αρχική τους αγορά.

Βασικές πτυχές του LTV:

  • Έσοδα ανά πελάτη με την πάροδο του χρόνου: Το LTV αντικατοπτρίζει πόσα ξοδεύει ένας πελάτης κατά μέσο όρο ανά αγορά και πόσο συχνά πραγματοποιεί αγορές με την πάροδο του χρόνου. Λαμβάνει υπόψη τόσο τη συχνότητα των επαναλαμβανόμενων αγορών όσο και τη διάρκεια της σχέσης με τον πελάτη.
  • Κερδοφορία: Το LTV βοηθά τις επιχειρήσεις να καθορίσουν την κερδοφορία της απόκτησης και διατήρησης πελατών. Επιτρέπει στις εταιρείες να μετρήσουν εάν το κόστος απόκτησης ενός πελάτη (Customer Acquisition Cost, ή CAC) δικαιολογείται από τα έσοδα που θα δημιουργήσει ο πελάτης με την πάροδο του χρόνου.
  • Μακροπρόθεσμος Επιχειρηματικός Σχεδιασμός: Το LTV είναι ζωτικής σημασίας για τον σχεδιασμό μακροπρόθεσμων στρατηγικών. Εάν μια επιχείρηση γνωρίζει το μέσο LTV των πελατών της, μπορεί να λάβει πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ, τις στρατηγικές διατήρησης και την ανάπτυξη προϊόντων.

Η Φόρμουλα για το (LTV):

Ο πιο βασικός τύπος για τον υπολογισμό του LTV είναι:

LTV = Μέση Αξία Αγοράς X Συχνότητα αγοράς X Διάρκεια ζωής πελάτη

  • Μέση Αξία Αγοράς: Το μέσο ποσό που ξοδεύει ένας πελάτης ανά συναλλαγή.
  • Συχνότητα αγοράς: Πόσο συχνά ο πελάτης πραγματοποιεί μια αγορά (π.χ. μηνιαία ή ετήσια).
  • Διάρκεια ζωής πελάτη: Ο μέσος χρόνος παραμονής ενός πελάτη στην εταιρεία, συχνά μετρούμενος σε χρόνια.

Παράδειγμα:
Εάν ένας πελάτης ξοδεύει 150 € κατά μέσο όρο ανά αγορά, κάνει αγορές 2 φορές το χρόνο και παραμένει στην εταιρεία για 3 χρόνια, το LTV θα είναι:
LTV=150×2×3=900

Καθαρά έσοδα απόδοσης (NRR):

Η διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR) μετρά την ικανότητα ενός Ασφαλιστικού Γραφείου ή Επιχείρησης να διατηρεί και να αυξάνει τα έσοδα από υπάρχοντες πελάτες, εξαιρουμένου του αντίκτυπου της απόκτησης νέων πελατών. Λαμβάνει υπόψη τις ανοδικές πωλήσεις, τις διασταυρούμενες πωλήσεις και τις επεκτάσεις εντός της τρέχουσας πελατειακής βάσης, παρέχοντας μια σαφή εικόνα της πίστης των πελατών και της συνολικής υγείας της επιχείρησης. Ένα υψηλό NRR υποδηλώνει ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, μειωμένη απόκλιση και μια αποτελεσματική στρατηγική για τη μεγιστοποίηση των εσόδων από τους υπάρχοντες πελάτες.

Λαμβάνει υπόψη τις ανοδικές πωλήσεις, τις διασταυρούμενες πωλήσεις και τις επεκτάσεις, αλλά εξαιρεί τα έσοδα από νέους πελάτες. Ο υπολογισμός μπορεί επίσης να εκφραστεί με περισσότερες λεπτομέρειες:

Ο τύπος για τη διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR) είναι ο ακόλουθος:

NRR = ( {Starting Revenue} + {Expansions} – {Churn and Contractions}) / ({Starting Revenue}) X 100

Όπου:

  • Starting Revenue = Έσοδα από υπάρχοντες πελάτες στην αρχή της περιόδου.
  • Expansions = Πρόσθετα έσοδα από υπερπρομήθειες, διασταυρούμενη πώληση ή επέκταση υφιστάμενων λογαριασμών πελατών.
  • Churn and Contractions = Απώλεια εσόδων λόγω ακύρωσης συμβολαίων πελατών ή υποβαθμίσεων κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Αυτός ο τύπος παρέχει ένα ποσοστό που δείχνει πόσο καλά μια εταιρεία διατηρεί και αυξάνει τα έσοδά της από την υπάρχουσα πελατειακή της βάση. Μια τιμή άνω του 100% υποδηλώνει ότι η εταιρεία αυξάνει με επιτυχία τα έσοδα από υπάρχοντες πελάτες παρά τις τυχόν απώλειες.

Πώς μπορεί λοιπόν να με βοηθήσει;

Βελτιστοποιώντας την Εμπειρία Πελατών μπορείτε να αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών και επομένως να αυξήσετε τον αριθμό των μεταβάσεων και την αξία διάρκειας ζωής του πελάτη.
Χωρίς επένδυση στην απόδοση, η απόδοση επένδυσης των καμπανιών σας θα αυξηθεί.

Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας πελατών δεν εστιάζει στη μετατροπή, αλλά την επηρεάζει. Δεν χρειάζεται να κάνετε αλλαγές στους προϋπολογισμούς σας. Προσδιορίστε τους πιο πολύτιμους τύπους πελατών σας.

Βασικά Οφέλη

Σε ασφαλιστικές εταιρείες που είναι νέες στο CLV μπορούμε να προσφέρουμε:

  • Αξιολόγηση CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε στρατηγικές CLV ευθυγραμμισμένες με τους συγκεκριμένους στόχους και στόχους σας.
  • Εφαρμογή CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να εφαρμόσετε πλήρως τις αρχές CLV στο επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας σας.

Σε ασφαλιστικές εταιρείες που χρησιμοποιούν ήδη το CLV:

  • Έλεγχος CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αξιολογήσετε και να βελτιώσετε τις τρέχουσες στρατηγικές CLV σας και να εντοπίσετε τομείς για βελτίωση για να μεγιστοποιήσετε τις αποδόσεις.
  • Προηγμένες στρατηγικές CLV – Μπορούμε να σχεδιάσουμε προηγμένες στρατηγικές για αυξημένη αποτελεσματικότητα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ INSTECH

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Το insTech ειδικεύεται στην ανάπτυξη μοντέλων CLV προσαρμοσμένων στις ανάγκες διαφόρων εταιρειών, καλύπτοντας τόσο τις βραχυπρόθεσμες όσο και τις μακροπρόθεσμες εταιρικές στρατηγικές κάθε νεοεισερχόμενου στο insurTech πράκτορα ή μεσιτη.

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την καταλληλότερη μέθοδο που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες της ασφαλιστικής σας εταιρείας και τις μακροπρόθεσμες στρατηγικές της.

Μπορούμε επίσης να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας τόσο για νέες όσο και για εδραιωμένες ασφαλιστικές επιχειρήσεις .

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ

Συνεργαστείτε μαζί μας Σήμερα

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec sed finibus nisi, sed dictum eros.

INSTECH SHOP
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.